سلام مريم خانم
من تمام نوشته هاي شما و جوابهاي مدير محترم همدردي رو خوندم.
ميخوام بگم كه اگه اون فرد به همون اندازه كه ميگه شما رو دوست داشته باشه حتما از عدم ابراز علاقه شما نسبت به خود نبايد ناراحت بشه بلكه بايد علاقشو روز به روز بيشتر نشون ميده و ديگر اينكه اگه واقعا دوستتون داشته باشه يقين بدونيد كه از تكرار حرفهايي كه باعث ناراحتي شما ميشه حتما خودداري ميكنه نه اينكه بهش دامن بزنه .
انشاء ا... با رجوع به عقل نه احساس درسترين راه را انتخاب كنيد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)