من نمیدونم ریشه این مشکل چیه .از بچگی این تحقیرها بوده و در صورتی که من از نظر درسی خوب بودم .خوب طبیعتا کوچیک بودم جواب حاضری نمیکردم . پرخاشگر بودم که خودمم نمیدونم چرا .البته با بزرگتر ها نه. همون دعواهای بین بچه هه. هرچی بزرگتر شدم این شدت پیدا کرد اما حالا که بزرگ شدم مقابله به مثل میکنم و بعدش به شدت ناراحت میشم از خودم
زود تصمیم میگیرم و بی فکر
الان خجالت میکشم که این همه عصبیم








علاقه مندی ها (Bookmarks)