
نوشته اصلی توسط
گرد آفرید
خوب جان من!تو که دوستش داری،بکوش تا موارد پیش پاافتاده ای مانند این باعث کدورت میان شما نگردد.تو که زنت را چنان دوست داری که آزمایش روانی من در تحریک به جداییت از او،تو را وادار به اعتراض به بنده کرده است،برو و مهارتهای رفتاری را بیاموز.
جداشده ارجمند،نخستین گام این است که این نام کاربری را دگرگون کنی و از اینکه از تحریک عمدی من به طلاق برآشفته شدی،بسیار خرسندم و این نشان می دهد که از ته دل دوستش داری.
حیف نیست؟!!واقعاً حیف نیست!!!همسر به این زیبایی و مهربانی داری و آن وقت پیله کردی به رنگ پوستش!!!؟؟زیبایی به تبی بند است و به زشتی خواهد گرایید.تازه سرطان پوست در سپیدپوستان بیشتر است.
خواهش می کنم نام کاربریترا عوض کن و خودت با نام نو بیا در تالار و به دیگران کمک کن و آرایت را بگو.
علاقه مندی ها (Bookmarks)