نکات مثبت زیاد داره
مومنه مهربونه به همه کمک میکنه
اما خسیسه میدونم برام زیاد زحمت کشیده
من نمیخوام اونو عوض کنم اینجا کمک میخوام که خودم خوب بشم اخ خیلی من عصبیه
کنترل روی کارام ندارم یه جورایی احساس میکنم سادیسم دارم تاپیکهایی بعضیارو که میخونم احساس میکنم منم که مشکل دارم و ناسازگارم








علاقه مندی ها (Bookmarks)