به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,019
    امتیاز
    7,536
    سطح
    57
    Points: 7,536, Level: 57
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    650

    تشکرشده 657 در 204 پست

    Rep Power
    119
    Array

    RE: تصمیم گیری با احساسات یا بی احساسات؟؟

    ببینید اول از همه باید با خودتون رو راست باشین چون اگه با خودتون رو راست نباشین حتی مشاوره هم نمی‌تونه بهتون کمک کنه
    همیشه وقتی دو نفر با هم در ارتباط هستند یک سری تضاد هایی درشون وجود داره و این غیر قابل اجتناب شما نمی تونی بگی یک نفر باشه که 100 در 100 با من یکی باشه و همونی باشه که من می‌خوام و حتی گاهی ما ادم‌ها یک سری معیارهایی برای انتخاب داریم که بعد از آشنایی با یک نفر این معیارهای کمی تغییر می‌کنه
    باید ببینید که اون چیزهایی که می‌گید که این خانم نداره و برای شما معیار انتخاب بوده الان داره شما رو اذیت می‌کنه و باعث رنجشتون می‌شه یا نه ؟؟؟؟ یا اینکه شما فقط به واسطه‌ی اینکه دوستش دارین از خواسته و معیارتون گذشتین؟؟؟ببینید احساسات تو این مرحله می‌تونه یکم خطرناک باشه چون بعد از ازدواج همه‌ی این احساسات و هیجاتان 50 درصدش فروکش می‌کنه !! نمی‌گم که بعد از ازدواج عشقتون کم می‌شه نه به هیچ وجه ولی بعد از ازدواج جنبه‌های منطقی زندگی خودشونو بیشتر نشون می‌دن و اگه اون موقع این قضیه اذیتتون کنه و نتونید باهاش کنار بیایید براتون دردآور میشه
    خواسته‌هاتونو اولویت بندی کنیدو ببینید کدوم یک از نکات براتون تو اولویته
    آیا نکات مثبت این خانم می‌تونه اون نکاتی که نداره برای شما رو پوشش بده ؟؟؟؟
    یادتون باشه نباید انتظار داشته باشید ایشون عاشق شما باشه و بخاطر شما تغییر کنه این اتفاق نخواهذ افتاد
    از خودتونم انتظار نداشته باشد چون که یک نفر رو دوست دارین همیشه نقش آدمی رو بازی کنید که بخاطر عشقش از همه چیز می‌گذره چون بازم این اتفاق نمی‌افته اینجاست که باید منطقی باشید ببینید اولویت برای انتخابتون کدومه؟؟؟

  2. 2 کاربر از پست مفید bloom تشکرکرده اند .

    bloom (سه شنبه 22 فروردین 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تصمیم به طلاق گرفتم درسته تصمیمم؟
    توسط amir59 در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 مهر 95, 22:38
  2. چطوری و از کی باید مشاوره گرفت؟؟
    توسط اسناء در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 22 تیر 92, 18:03
  3. شوهرم و رابطش با دوست دختر دوران مجردیش....خیانت؟؟!
    توسط گلچهره در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 اسفند 90, 07:37
  4. کتمان حقیقت؟؟
    توسط shad در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 مهر 88, 11:52

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.