سلام صنم جان
من نمیخوام حرفی بزنم و شمارو راهنمایی کنم چون مشاورای عزیز همه چیزو گفتن
فقط میخواستم نظر شخصیمو بدم
نمیدونم چرا همه تو این انجمن رابطه بین دختر و پسرو بد میدونن و فقط میگن هرچه زودتر از هم جدا بشین بدون این که بفهمن به اون سادگی که اونا میگن نیست جدایی
خوب شما هم حتما دلیلی برای جدایتون داشتین و لی من اصلا با کاری کریدن موافق نیستم
باز هم میگم من فقط نظر شخصی خودمو گفتم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)