آره بهار
می فهمم چی میگی
اما همه ما اینطوریم...انسان یعنی موجود فراموشکار....ما تو زندگی نیاز به تکرار و مرور داریم!
درسهای زندگی نیاز به یادآوری دارن
عرصه زندگی تنها جایی هست که هرگز ازش فارغ التحصیل نمی شیم!
این فقط مختص تو نیست! مختص همه ماست! مثلا من امشب به خاطر دلسوزی بیجا براحتی مورد قضاوت ناعادلانه
1دوست قرار گرفتم! و فهمیدم همیشه باید درس بگیریم و همیشه باید تو کلاس زندگی دانشجو باشیم
اما یک دانشجوی خوب و درسخون که هی درسهاش رو مرور می کنه!
به خودت تبریک بگو که حواست به خودت هست عزیزم
به همدردی نباید وابسته بود اما خوبه که آدم به کتاباش همیشه سر بزنه و از کتابای خوبش نگهداری کنه!
چون مطالب کتابای خوب همیشه نیاز به بازنگری دارن! همدردی هم مثل همون کتابهاست!
موفق باشی عزیزم









علاقه مندی ها (Bookmarks)