به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 04 شهریور 91 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1390-9-27
    نوشته ها
    228
    امتیاز
    1,858
    سطح
    25
    Points: 1,858, Level: 25
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    514

    تشکرشده 500 در 163 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشکل عقد در ایام فاطمیه

    پیدا دوست عزیز.

    چرا افکار آقایون رو به انحراف میکشی .

    این چه حرفیه میگید{البته سهمیه 4 بار عقد رودارید}اونم برای یه جوانی که تازه داره وارده زندگی میشه.

    سعی کنید در مشاوره به دوستان از کلمات زیبای استفاده کنید.


    انحراف کردن دوستان مراجعه کننده .{ممنوع}

  2. 3 کاربر از پست مفید کبوتر تشکرکرده اند .

    کبوتر (شنبه 19 فروردین 91)

  3. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: مشکل عقد در ایام فاطمیه

    نقل قول نوشته اصلی توسط ehsan.s200
    الانم که همه چیز فراهم شده نمیتونیم عقد کنیم
    به دلیل اینکه خانمم میگه باید برای عقد رقص و نوار گذاشتن داشته باشیم
    ولی د این ایام نمیشه
    حالام باید یک ماه صبر کنم تا این ایام بگذره(ایام فاطمیه)
    به نظر شما نمیشه کاریش کرد؟
    یکی از دوستام میگفت ده روز اول نمیشه
    ولی ده روز وسط میشه نوار و رقص گذاشت
    فکر کنم به خاطر ایام فاطمیه باید عقدمو یک ماه دیگه بندازم؟لطفا کمک کنیید
    لطفا راهنماییم کنیید

    اینهم شد مشکل؟!

    ایام فاطمیه که چند روز بیشتر نیست. این چند روز هم چشم رو هم بذاری سپری شده. از حالا هم میتونی ضمن احترام و محزون بودن برای اون ایام، یه خورده هم محزون باشی برای برنامه ریزی و خرج کردن پولهات برای جشن عقد. یه خورده خلاق باش! مشکلات پیچیده تر در حد المپیاد بیار حل کنیم.

  4. 4 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (شنبه 19 فروردین 91)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 30 شهریور 98 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1390-10-26
    نوشته ها
    711
    امتیاز
    11,022
    سطح
    69
    Points: 11,022, Level: 69
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 228
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,196

    تشکرشده 1,600 در 571 پست

    Rep Power
    106
    Array

    RE: مشکل عقد در ایام فاطمیه

    خود من آدم مذهبی هستم ، دهه اول که به کل اینقدر ضعیف هست روایاتش که اصلا حساب نکنید و براتون مهم نباشه !
    کلا 6 روز هست ، غیر از این روز ها به نظرم ( نظر بنده ) هیچ مشکلی نداره ! الکی مردم رو از دین زده نکنید !
    محرم و صفر هم چون سنگین هست می گن عقد و عروسی نگیرید و الی کل محرم و صفر که عزاداری و شهادت نیست !
    عرف با شرع فرق داره ! الان این هم به نظرم مسخره بازی عده ایی هست که یک ماه رو کلا می گند ایام فاطمیه !
    بهتره تو دلمون و وجدان خودمون بیشتر به حرف این عزیزان گوش بدیم تا اینکه هی بزنیم تو سر وکله و گریه کنیم و بعد وضع جامعه ما این باشه که می بینیم !

    شما هم همون 6 روز سعی کنید نه عقد کنید نه شادی !
    بقیش مهم نیست ! ازدواج مساله بسیار مهمی هست که حتی توش استخاره هم مناسب نیست !

  6. 4 کاربر از پست مفید داود.ت تشکرکرده اند .

    داود.ت (یکشنبه 20 فروردین 91)

  7. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 اردیبهشت 91 [ 12:25]
    تاریخ عضویت
    1391-1-19
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    685
    سطح
    13
    Points: 685, Level: 13
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشکل عقد در این ایام

    نقل قول نوشته اصلی توسط fa mo
    حالا که انقدر اصرار داری جوابتو اینجا بگیری(در حالی که به نظرم سوالت بیشتر مذهبیه تا روانشناسی)

    دهه فاطمیه :
    ایام فاطمیه جمعا 6 روز می باشد، 3 روز در ماه جمادی الاول و 3 روز در ماه جمادی الثانی. فاطمیه اول از 13 تا 15 جمادی الاول است و فاطمیه دوم از سوم تا پنجم جمادی الثانی می باشد.

    اما در عرف، به دهه دوم جمادی الاول، از دهم تا بیستم جمادی الاول که بنابر روایتی، شهادت آن بانوی بزرگوار در آن واقع شده است دهه فاطمیه اول و به دهه اول جمادی الثانی از اول تا دهم جمادی الثانی، که بنا بر روایت دیگر شهادت حضرت زهرا(س) در آن واقع شده است، دهه فاطمیه دوم گفته می شود.
    ده اول : از 14 فروردين تا 24 فروردين
    ده دوم : 4 ارديبهشت تا 13 ارديبهشت


    که کلا میشه 20 روز اما دو تا 10 روزه که بینش میتونید مراسموتونو بگیرید و اشکالیم نداره از نظر شرعی...

    موفق باشید
    دوست عزیز طبق تاریخی که ذکر کرده اید و بررسی مجدد داشتم
    به احتمال 90 درصد 25 عقد را میگیرم
    با تشکر مجدد از دوستان گلم

  8. کاربر روبرو از پست مفید ehsan.s200 تشکرکرده است .

    ehsan.s200 (شنبه 19 فروردین 91)

  9. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 12 بهمن 91 [ 18:49]
    تاریخ عضویت
    1390-8-27
    نوشته ها
    151
    امتیاز
    1,360
    سطح
    20
    Points: 1,360, Level: 20
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    338

    تشکرشده 338 در 108 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشکل عقد در ایام فاطمیه

    به جز 10 روز محرم و روزهای شهادت میشه عروسی گرفت.ولی این جور بحث ها بحث دل هست نه شرع. به هر حال هر کسی به اندازه خودش ....
    ان شالله زندگی موفقی رو شروع کنید

  10. 5 کاربر از پست مفید 1majid تشکرکرده اند .

    1majid (شنبه 19 فروردین 91)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.