تا جایی که من می دونم ایام فاطمیه یک هفته ست.درسته که باید احترام گذاشت ولی نه تا حدی زندگی مختل بشه.
آقای عزیز وقتی تو همین ایام به قول شما فاطمیه رادیو تلوزیون برنامه هاش عادیه و هیچ نشونی از سوگواری نداره
معنیش این می تونه باشه که شما داری افراط می کنی.به هرحال محض خاطرجمعی،با علمای دینی مطرح کن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)