با سلام خدمت خانم marzieh411
امیدوارم خوب و سلامت باشید.
به نظر من بهتره آقایون قبل از هر گونه اقدامی برای ازدواج، خدمت سربازیشون را به اتمام برسونن. من خودم الان حدود 3 ماه و نیم از خدمت سربازیم میگذره و هم خدمتیهای متأهل خودم را میبینم که انصافاً خیلی اذیت میشن. خصوصاً در ماههای اولیه خدمت. درسته که بیشتر مراعات حالشون را میکنن ولی همین وابستگی و همچنین استرسهای زندگی مشترک، باعث میشه که در حین خدمت خیلی ذهنشون درگیر باشه.
برای مثال من خودم هم با اینکه شرایط مالی و تحصیلی نسبتاً مناسبی دارم، علیرغم صحبتهای اطرافیان که منا ترغیب به ازدواج در حال حاضر میکنن، ترجیح دادم تا خدمتم تموم نشده، زیاد خودم را درگیر این موضوع نکنم.
البته به نظر من آقایون اگه مورد مناسبی برای ازدواج دارن، بهتره تا ماههای آخر خدمت صبر کنن و بعد دست به کار بشن.
موفق و مؤید باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)