به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 56
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اردیبهشت 04 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-04
    نوشته ها
    909
    امتیاز
    18,736
    سطح
    86
    Points: 18,736, Level: 86
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,315

    تشکرشده 3,200 در 813 پست

    Rep Power
    118
    Array

    RE: چطور در رابطه زناشوییم تمایلاتم را سرکوب کنم؟

    دوست عزیز

    فکر کنم بهتر است شما مستقیماً درخواست نکنید آقایون دوست دارند این تمایل از سمت خودشون باشه.

    سعی کنید آراسته و مرتب باشید و محیط و فضای رمانتیکی را در خانه فراهم کنید.

    هر چند ممکنه احساس نیازتون شدید باشه ولی سعی کنید خودتون رو سرگرم کنید و اجازه ندید که شما پیش

    قدم باشید ممکنه دفعات اول ایشون نسبت به شما و شرایط اطرافش بی تفاوت باشه ولی اگر از لحاظ روحی

    سلامت کامل باشه به نظر من باید بعد از مدتی که شما رو زیبا و آراسته کنار خودش ببینه احساس نیاز میکنه.

    فعلاً شما قدمی در برقراری و یا صحبت در این مورد نداشته باشید.

    موفق باشید

  2. 4 کاربر از پست مفید sanjab تشکرکرده اند .

    sanjab (جمعه 18 فروردین 91)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 فروردین 91 [ 01:19]
    تاریخ عضویت
    1391-1-18
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    798
    سطح
    14
    Points: 798, Level: 14
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور در رابطه زناشوییم تمایلاتم را سرکوب کنم؟

    مرسی دوست عزیز
    ما عروسی کردیم. 2 ساله.
    سنجاب عزیز. همه کارهایی رو که گفتین انجام دادم. صدبار. همه جوره خودمو آراستم، محبت کردم، هیچی نگفتمو درخواستی نکردم. هم واسه اینکه وقتی ببینه من تمایل دارم عصبانی میشه از دستم هم واسه حفظ غرورم و اینکه شاید خودش بیاد سمتم. ولی بی فایده بوده.
    کلا از اینکه من تمایل دارم بدش میاد. افکار عجیبی داره.
    مشکل من با ایشون حل نمیشه. ساعتها و روزها صحبت، دادن مقالات مختلف، دعوا و هرچی فکرشو بکنید. بی فایده بوده. من دیگه قیدشو زدم.
    مشکل من اینه که وقتی ایشون خونه هستش، با اینکه خیلی دوسش دارم ولی عذاب میکشم. همش دارم حرص میخورم که مثلا چرا هیچ توجه ج ن س ی به من نداره، چرا وقتی من دستشو میگیرم اون دستشو پس میکشه، چرا هیچ محبت لمسی با من برقرار نمیکنه و نمیذاره منم باهاش برقرار کنم و....
    از همه بدتر اینه که متاسفانه من وقتی ایشون منزل هستش همش تحریک میشم ولی جرات ندارم کاری بکنم و اگه کوچکترین حرکتی هم بکنم متهم میشم به هزارتا چیز.
    خلاصه بگم: این تحریک شدن ها و این عدم برقراری رابطه حتی در حد لمس معمولی و پس زده شدنم داره تمام وجودمو متلاشی میکنه. بطوریکه عصبی و پرخاشگر شدم و وقتی شبا میاد خونه همش دارم خودخوری میکنم و حر میخورم و نمیتونم بودنشو تحمل کنم.
    میخوام ببینم چطور با این مساله کنار بیام؟ چطور بتونم پیشش بشینم بدون اینکه تحریک بشم؟ چطور میتونم بجای اینکه همش خودخوری کنم، بگم و بخندمو بیخیال باشم؟ چطور توقع نداشته باشم ازشو چطور همینطوری بپذیرمش؟
    مرسی

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 شهریور 91 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    842
    سطح
    15
    Points: 842, Level: 15
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور در رابطه زناشوییم تمایلاتم را سرکوب کنم؟

    در دورانی که پیش از ازدواج باهم در ارتباط بودید، متوجه این عدم تمایل او نشدید؟ به هرحال فکر می کنم حتی از نوع نگاه مرد هم بتوان به شدت علاقه جنسی او پی برد.

    راستی نظر همسر شما در مورد داشتن فرزند چیه؟

  5. 3 کاربر از پست مفید fakhteh تشکرکرده اند .

    fakhteh (شنبه 19 فروردین 91)

  6. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 فروردین 91 [ 01:19]
    تاریخ عضویت
    1391-1-18
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    798
    سطح
    14
    Points: 798, Level: 14
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور در رابطه زناشوییم تمایلاتم را سرکوب کنم؟

    چرا
    ایشون وقتی با هم دوست بودیم همون اوایل ازم خواست که دست همو بگیریم ولی دیگه هیچی. و من میفهمیدم تمایلاتش خیلی کمه ولی به حساب این میذاشتم که بعدا درست میشه. بعد از یه مدت دیگه اصلا دستمو نمیگرفت و وقتی من بهش اعتراض میکردم منو متهم میکرد به داشتن تمایل ج ن س ی و میگفت مگه محبت باید فیزیکی باشه؟؟؟ من بهش میگفتم چطور خودت اول دوستیمون پیشنهاد میدادی که دست همو بگیریم و وقتی من مقاومت میکردم تو پا فشاری میکردی؟ میگفت من این کارو فقط واسه این میکردم که تو با من احساس نزدیکی بکنی و بحث تماس فیزیکی نبود اصلا.
    بدبختی اینه که توانایی ج ن س ی داره کاملا ولی نمیخواد این کارو بکنه تا به قول خودش منو تربیت کنه
    هردومون خیلی مخالف بچه ایم. از اول مخالف بچه بودیم

  7. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1389-4-01
    نوشته ها
    697
    امتیاز
    4,956
    سطح
    45
    Points: 4,956, Level: 45
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,162

    تشکرشده 2,174 در 573 پست

    Rep Power
    86
    Array

    RE: چطور در رابطه زناشوییم تمایلاتم را سرکوب کنم؟

    سلام دوست عزیز
    فکر می کنم مشکل شما باید حتما توسط یک مشاور حل بشه. ایشان شدیدا این حس و در خودشون سرکوب کردن و می کنن و این حتما باید ریشه یابی بشه تا ببینید دلیلش از کجاس.
    اینکه شما دنبال راه حلی هستین که این نیاز رو در خودتون سکوب کنین تا دیگه وقتی او در منزله حرص نخورین به نظرم بد ترین راه حلیه که ممکنه به ذهن برسه. مثل این می مونه که شما دنبال راه حلی بگردین که دیگه گرسنتون نشه چون مثلا همه چیز گرون شده.

    بهتره ریشه این موضوع رو پیدا کنین. حتما یه مشاور خوب پیدا کنین و از همسرتون بخواهید که با شما به این مشاور بیاد. به نظرم بد نیست متوجه بشه که نبود این موضوع حتی می تونه ادامه زندگی شما رو به خطر بندازه.

    امیدوارم مشاورین محترم این سایت هم راه حل خوبی به شما بدهند.

    چیزی که به ذهن من می رسه اینه که بسیار اراسته و حتی باز لباس بپوشین عشوه زنانه رو چاشنی کارتون کنین. بدون تقاضایی ازش جلوش راه برین و کارای عادی مثل اوردن شام و ... رو انجام بدهید. زیرکانه هم حواستون باشه ببینین به شما توجهی می کنه یا نه. تحریک می شه یا نه. بعدشم به یک لباس خواب باز به تختخواب بروید.

    ببخشید که یه کم باز حرف زدم. به نظرم لازم بود.
    موفق باشین

  8. 4 کاربر از پست مفید sisili تشکرکرده اند .

    sisili (جمعه 18 فروردین 91)

  9. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 12 بهمن 91 [ 18:49]
    تاریخ عضویت
    1390-8-27
    نوشته ها
    151
    امتیاز
    1,360
    سطح
    20
    Points: 1,360, Level: 20
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    338

    تشکرشده 338 در 108 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور در رابطه زناشوییم تمایلاتم را سرکوب کنم؟

    این تمایل رو خداوند در درون هر انسانی گذاشته اونم زیاد ! شاید به جرات بگم کسی نمی تونه جلوی این تمایل رو بگیره.و هر طوری شده این نیاز رو برطرف می کنه.(نمیخوام جلوتر برم که خدای نکرده تهمتی بزنم)
    اصلا بر فرض اینکه شما تمام فکرتون روابط جنسی است. اشکال داره زن از شوهرش همچین تقاضایی داشته باشه؟؟؟؟
    وقتی این روابط در درگاه خدا بسیار مقبول است و احادیث و روایات بسیاری برای محبت زن و شوهری داریم ، این گفتار آقا تعجب بر انگیزه
    اگه مساله مذهبی باشه ایشون دارن از خدا جلو میزنن ! اگه مذهبی نیستند که کلا نباید اینطوری فکر کنند !

    آیه اول سوره حجرات :
    یا ایهاالذین آمنو لاتقدمو بین یدی الله و رسوله .....

  10. 2 کاربر از پست مفید 1majid تشکرکرده اند .

    1majid (جمعه 18 فروردین 91)

  11. #17
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: چطور در رابطه زناشوییم تمایلاتم را سرکوب کنم؟

    ساناز جا همسرت از لحاظ مذهبی چه جور آدمی هستن؟

    گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.


  12. کاربر روبرو از پست مفید maryam123 تشکرکرده است .

    maryam123 (شنبه 19 فروردین 91)

  13. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 فروردین 91 [ 01:19]
    تاریخ عضویت
    1391-1-18
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    798
    سطح
    14
    Points: 798, Level: 14
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور در رابطه زناشوییم تمایلاتم را سرکوب کنم؟

    از نظر مذهبی باید بگم که هم من و هم شوهرم اعتقادات مذهبی نداریم. ولی جالبه که شوهرم با وجود اینکه توی یه خانواده اوپن بزرگ شده و اصلا هم مذهبی نیستش، ولی خیلی متعصبه. من از وقتی با ایشون بودم بخاطر ایشون حجاب کامل دارم!!! فکر کنید آدم بدون اعتقادات مذهبی با حجاب کامل!!!
    ایشون به شدت غیرتیه و کلا تفکر مردسالار داره. همیشه و همه جا منو چک میکنه و بدون اجازش آب هم نمیتونم بخورم. پسورد ایمیل ها و فیسبوکمو داره و با چه بدبختی و مخفی کاری دارم میام توی سایت.
    مثلا اعتقاد داره زن نباید چشم و گوشش زیاد باز باشه، نباید زیاد بره اینترنت، فیلم ها و جوک های مورد دار نباید ببینه و بشنوه. خدا نکنه یه چیزی از یکی نقل قول کنم که یه کم رنگ و بوی اوپن بودن ازش بیاد، دیگه با اون آدم باید رابطه امو کم کنم یا حتی کلا قطع کنم و .....
    سیسیلی عزیز! همه کارهایی که گفتی رو انجام دادم بارها و بارها. ولی نه تنها تحریک نشده بلکه منو متهم کرده که همش دنبال این چیزا هستم

    نه آقا مجید. شوهرم اهل خیانت نیست. آخه از اول همینطور بود، هیچ وقت تمایل یا تقاضایی نداشت. درضمن ایشون خیلی به من محبت میکنه البته همش کلامی هستش. وقتی من میخوام ببوسمش نمیفهمه که این محبته، فکر میکنه این یه عمل ج ن س ی هستش و شروع میکنه متلک گفتن و تحقیر من

  14. #19
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array

    RE: چطور در رابطه زناشوییم تمایلاتم را سرکوب کنم؟

    به نظر من هم ابدا به دنبال سرکوب این حس نباش. اینو از طرف کسی که چنین تجربه ای داشته دارم می گم که ممکنه در اینده مشکلات زیادی در اثر این سرکوب کردن پیدا کنی.
    بهتره به تنهایی به یک مشاور مراجعه کنی. حتی اگر اجازه نمی ده از منزل به تنهایی خارج بشی می تونی از مشاوره های تلفنی شروع کنی. فکر می کنم شماره شون 148 باشه. به دنبال راهکار باش. اگر همسرت داره مقاومت زیادی نشون میده ناامید نشو. به اون کاری نداشته باش. خودت به تنهایی برو دنبالش. سعی کن ریشه مشکل رو پیدا کنی. به کوچکترین نشونه ها دقت کن. سعی کن کمی محکم تر باشی و دقت کنی کخ روی چه مسائلی حساستره.
    راستی همسرت از نظر اخلاقی چطوره؟

  15. 3 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (جمعه 18 فروردین 91)

  16. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 12 بهمن 91 [ 18:49]
    تاریخ عضویت
    1390-8-27
    نوشته ها
    151
    امتیاز
    1,360
    سطح
    20
    Points: 1,360, Level: 20
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    338

    تشکرشده 338 در 108 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور در رابطه زناشوییم تمایلاتم را سرکوب کنم؟

    آخه واقعا موندم ! اصلا گیرم توی این عمل جنسی ذره ای هم محبت نباشه ! مگه ایشون آب نمیخورن؟ مگه ایشون غذا نمیخورن؟
    خب این هم یک نیاز طبیعی است

  17. 2 کاربر از پست مفید 1majid تشکرکرده اند .

    1majid (جمعه 18 فروردین 91)


 
صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. همسرم متوجه ناراحتی هایم نمی شود
    توسط maalihh در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 31 خرداد 94, 10:26
  2. بی توجهی شوهرم وقتی میریم شهر خودمون
    توسط رویایی در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: شنبه 08 شهریور 93, 16:28
  3. دلم می خواد از این کثافتی که توشم بیام بیرون؛ اما ارادم صفره!!!
    توسط کاربر عادی در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 بهمن 91, 00:37
  4. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 خرداد 91, 22:27
  5. تجربه نيست ولي نظريه است ( توجه ، توجه ، توجه )
    توسط honarmand در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 25 اسفند 86, 18:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.