اول باید بگم که احساسات شدیدتون رو از بیاناتتون درک می کنم و برای ناراحتتیتون متاسفم .
اما من فکر می کنم شما زیاد هیجان دارید و کمی زیاده روی در بیان احساساتتون دارید. حتی به پاسخ دهندگانتون هم افراطی پاسخ گفتید در حالیکه نه اونها رو می بینید و نه می شناسید.
اما در مورد عشق. حتما می دونید که وقتی ادم عاشق بشه طرفش رو با تمام خصوصیاتش می پذیره .
امیدوارم بعد از این مرثیه سرایی احساسیتون ، مشکلتون رو مطرح کنید تا دوستان بتونند به طور واضح کمک کنند.








علاقه مندی ها (Bookmarks)