سلام دوستای خوبم
شما فوق العاده اید .هنرمند عزیز از کجا فهمیدی من اینجور ی حسابی شارژمیشم؟
راستی من خیلی هم آدم بخشنده ای نیستم . البته فکر می کنم درستش این باشه که آدم بعضی وقتها با رفتارش به طرف مقابلش اینو بفهمونه که اشتباه کرده. در غیر اینصورت به کار اشتباه خودش ادامه می ده .البته این مشکلی رو از من حل نمی کنه ولی من هم به خاطر وضعیت جسمی ام هم به خاطر وضعیت روحی ام و ناراحتی ای که هر چقدر هم که بگید فراموش کن ولی باز تو ذهن آدم می مونه نمی خوام نقش از خود گذشته ها رو براش بازی کنم و ازش نگهداری کنم فقط تازه اونم اگه بتونم با خودم کنار بیام و بدتر از اون اگه وقتش رو داشته باشم بهش فقط سر می زنم . همین و بس. اونم شاید.ولی در مورد خودم . فعلا" می خوام به خودم و آینده ای که شاید در پیش دارم فکر کنم . نمی خوام حالا که زنده ام آدم بی مصرفی باشم.من سرشار از انرژی ام که باید با درمان روح آزرده ام اونو به فعلیت تمام برسونم . فقط مشکل اینجاست که بعضی وقتها stop می کنه که اون موقعه که دیگه برام هیچ چیزی مهم نیست.





.من رفتم


علاقه مندی ها (Bookmarks)