مرسی آنی عزیز
راست میگی من از پس زدنم میترسم دروغه بگم که به تاییدشون نیاز ندارم
سعی میکنم از این به بعد خودمو کنترل کنم
ولی دلم آرومتر شده نسبت به چند روز پیش آخه اینجا میشه راحت درددل کرد و شما گوش کردید مرسی واسه همراهیتون