ببخشید..من ازدواج قبلی نداشتم...زندگی چیزی نیست که راحت بشه گفت طلاق...من از شکست بیزارم...تا به امروز هم زیاد کوتاه امدم..انتظار هیچی هم ندارم...فقط منطقی تصمیم بگیره...همین....
تشکرشده 49 در 18 پست
ببخشید..من ازدواج قبلی نداشتم...زندگی چیزی نیست که راحت بشه گفت طلاق...من از شکست بیزارم...تا به امروز هم زیاد کوتاه امدم..انتظار هیچی هم ندارم...فقط منطقی تصمیم بگیره...همین....
mohsennaseri (جمعه 18 فروردین 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)