سلام
اميدوارم جسارت بنده رو ببخشيد كه فضولي ميكنم ولي شما سه پست مختلف با نامهاي "مرد سالاری"، "دزدیدن پسر!" و "لطفا منو راهنمایی کنید" ايجاد كرديد، كه اگر اشتباه نكنم هر سه به يك موضوع اشاره دارند.
جسارتا عرض شود كه به نظر اين حقير تجمع نظرات افراد كمك بسزايي در تصميمگيري به شما ميكنه. بر فرض مثال ممكن است گلپر نظري رو ارائه داده باشه و من (fnh63) با توجه به نظر گلپر يا حداقل بخشي از آن راهكار ديگه اي به ذهنم برسه.
مطمئنا اين امر فقط با تجمع نظرات در يك موضوع ميسر خواهد شد.
نهايتا با عرض پوزش ميخواستم به اعضا پيشنهاد كنم، (چون هيچ نظري به اين موضوع فرستاده نشده) افراد نظرات خود را در لطفا منو راهنمایی کنید اعمال كنند.
اضافه ميكنم كه اين عقيده يك نظر شخصي است و مخالفين ميتوانند در ادامه همين تاپيك نظرات خود را ارائه دهند.
مشابه همين پست به "مرد سالاری" فرستاده شده.
با تشكر
![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)