حامد آره ، تاثیر گذاشته ولی فکر می کردم تاثیرش مثبت بوده
این جمله که می گن ادب از که اموختی از بی ادبان
فکر می کردم در مورد من صادق باشه
آلبالو خانم
خوب شد حرفای شما ها رو خوندم چون فکر نمی کردم ترسناک باشم و طرفم بدش بیاد از ذهنیت و علاقه هام .الان حداقل فهمیدم علاقه من پذیرفته نیست و اونقدری که فکر می کردم طبیعی نیست
ولی چیزی که هست من سه چهار تا دوست صمیمی دارم که باهاشون دروه دانشجویی هم خونه بودم همشون پسرای قابل اعتمادی هستن اهل خلاف ملاف نیستن ،5 سالی که باهم بودیم حتی یک بار دختر تو خونه ما نیومد
دوست دختر داشتن ولی در حد یونی بود روابط،
من همون موقع می شد باهم حرف می زدیم می گفتم چه جور دختری دوست دارم و اونها به من می گفتن تو ایدالیستی و همه چی تموم می خوای هر از نظر فیزیک ظاهری و هم اخلاقی
می گفتم فلان دختر دانشگاه خوبه ،می گفتن چشم بسته غیب می گی دست گذاشتی رو پرفکترینا
و هیچ وقتم نگفتن تو طبیعی نیست علاقت برا همین فکر نمی کردم مشکلی باشه.
بازم تشکر ازتون برای من حرفاتون مثمر ثمر و مفید فایده بود








علاقه مندی ها (Bookmarks)