وا سبکتکین جون شما هم که رفتید تو خط تک درخت و یا کریم
غصه نخور خانومی سوغاتی هم میرسهمن وکیل نیستم ولی وکلاتو خیلی دوست
دارم.می خواین وکیل شما بشم؟
وای بچه ها اینجا یه بارون نم نم زیبا داره میباره
آقا حامد شعر یا کریم شما خیلی خوشگه ولی غمگینه، بذارید یه شعر شاد براتون بگم.
بارون میاد دوباره با خود شادی میاره
بارون میاد چیک چیک صداش میاد تیک و تیک
میخوره باز به شیشه
هیچوقت خسته نمیشه
وقتی بارون میباره دنیا رنگ بهاره
ما یه چتر رنگی به چه قشنگی میگریم رو سرم
وقتی بارون میباره ما یه جایی داریم خیس نشیم زیر بارون








من وکیل نیستم ولی وکلاتو خیلی دوست 
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)