دوست عزیزم سلام
منم این غم بزرگ رو بهت تسلیت میگم
امیدوارم با کمک کارشناسان و مرور زمان حالت بهتر بشه
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
دوست عزیزم سلام
منم این غم بزرگ رو بهت تسلیت میگم
امیدوارم با کمک کارشناسان و مرور زمان حالت بهتر بشه
ویدا@ (چهارشنبه 16 فروردین 91)
تشکرشده 64 در 31 پست
نازنین جان من خیلی سعی می کنم ولی ایمان من یک لحظه میاد و بعد چند ساعت میره یه جورایی خودمم نمی دونم چه جوری هستم حرفات خیلی قشنگ بودن بهشون فکر میکنم تا حالا هرکس هر جوری رفتار کرده بود من یا گذشت کردم یا ارتباطاتم مدیریت کردم ولی مطمئنم هرگز کسایی را که تو این داغم اذیتم کردن نه می بخشم نه می تونم ببینمشون ویدا جان ممنون انشا اله هرگز داغ نبینی فقط دلم می خواد احساس کنم الان هست کنارم جاش خوبه خوشحاله ولی این یه امر محاله بابت همین از خدا شاکیم چرا نباید اینارو بدونم مگه چی میشه چرا این همه زجر ؟؟ واقعا نه من خیلی از مردم این زندگیه می کنیم سراسر درد و رنج و غصه نمی گم اصلا خوشی ندیدم ولی به مراتب این دنیا ناراحتی هاش برای بعضیا خیلی خیلی بیشتره کاش دکمه استاپ این دنیا لااقل دست خود آدما بود
ستاره غم (دوشنبه 04 اردیبهشت 91)
تشکرشده 5 در 3 پست
عزیزم منم موقعی که برادرم فوت کرده بود همین مشکلاتو داشتم
مثلا به جای اینکه بهمون عرض تسلیت بدهند میومدن میگفتن چرا نفرستادینش برای مداوا خارج ؟ اخ یکی نبود بهشون بگه ما توی دو روز چه جوری میفرستادیمش خارج و ....
خلاصه اینکه نباید به حرف بقیه گوش داد مهم خودتی عزیزم سعی کن بتونی مشکلتو هضمش کنی و اگر نه مثل من میشی
nazi70 (دوشنبه 04 اردیبهشت 91)
تشکرشده 64 در 31 پست
خیلی ممنون که بهم سرزدی بعضی میگن صبرکن زمان بگذره بهتر می شی بعضیا هم میگن هیچوقت بهتر نمی شی راستش دکترا به جز یه مشت خواب آور و آرامبخش کار دیگه ای نمی کنن واقعیت اینه که دیگه هیچ وقت زمان به عقب برنمی گرده و جلوی رو هم همه چی مبهم ونامعلومهفعلا مثه کسی که فقط سعی می کنه شبش روز کنه روزش شب بیشترشو می خوابم یکی بگه چه جوری میشه با این درد نفس کشید
![]()
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
ستاره جان سلام
این که داری صبوری میکنی و تحمل از دید خدا پنهان نیست
خواهر عزیزم درک درد تو کار هیچ کسی نیست اما مطمئنم به مرور زمان آروم تر میشی
اگه دوست داری جای برادر خوب و خوشحال باشه راضی به رضای خدا باش و براش دعا کن
هدف من از این پست فقط دلداری بود و اینکه بدونی تنها نیستی هر وقت از غم کلافه شدی بیا اینجا ما کنارتیم
از مطالب آموزشی هم استفاده کن موفق باشی خانومی
ویدا@ (دوشنبه 04 اردیبهشت 91)
تشکرشده 64 در 31 پست
ویدا جان ممنونمطلب آموزشی به درد بخوری پیدا نکردم
واقعیت اینه که جهان بینی من بکل به هم ریخته و احساس می کنم توی همه معاملاتی که با خدا کردم ورشکست شدم من خیلی سعی می کردم آدم خوبی باشم دیگه حالم از تصور خوب بودن هم بهم می خوره دلم می خواد یه نفر بود هر چی سوال ماورایی بود جواب میدادچرا من نباید بدونم داداشم حالا داره چیکار میکنه چرا این همه سوال بی جواب را هیچکی نیست جواب بده قبل از این اتفاق به خدا التماس می کردم که منو امتحان نکن رفوزه میشم دقیقا همونم شد رفوزه شدم
من نمی دونم روی چه حسابی ولی بعضیا تواین دنیا خیلی خوشبختن چون تا آخر عمرشون داغ نمی بینن نگین اونا مشکلات دیگه ای دارن چون فوت با هیچ چی قابل مقایسه نیست هرچند من از داشتن مشکلات دیگه هم کم نصیب نبودم
ستاره غم (دوشنبه 04 اردیبهشت 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
ستاره جان حالت رو درک میکنم اما گاهی باید بعضی مسائل رو در بسته قبول کنیم اگه زیاد کنکاش کنیم فقط باعث سردرگمی میشه
یه حرف جالبم آقای sic میزنه که خیلی جالبه
اینه که خیلی ویترین بقیه رو باور نکنیم
ازت میخام که توجه ات رو به چیای مورد علاقه متمرکز کنی
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)