اقا حامد اگر دست از این دپ بودن بدنداری ما فکر و خیال ناجور می کنیم و مجبوریم بریم و به مادرتون بگیم:
غم میانه سینه شد انباشته
بوی ترشی خانه را برداشته
نازنین جان بهار برای همه نیم کره شمالی یک زمان اتفاق میافته البته با چند ساعت تاخیرو تقدم
تشکرشده 5,967 در 1,568 پست
اقا حامد اگر دست از این دپ بودن بدنداری ما فکر و خیال ناجور می کنیم و مجبوریم بریم و به مادرتون بگیم:
غم میانه سینه شد انباشته
بوی ترشی خانه را برداشته
نازنین جان بهار برای همه نیم کره شمالی یک زمان اتفاق میافته البته با چند ساعت تاخیرو تقدم
deljoo_deltang (یکشنبه 20 فروردین 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)