RE: غم رفتن برادرم
سلام ستاره غم عزیز
من این شب جمعه برای برادر شما حتما قرآن قرائت خواهم کرد.
حق داری خانومی..خیلی سخته.اما باید کنار بیای...
اینو بدون تو اولین و آخرین کسی نیستی که عزیزت رو از دست میدی...
اما به خدا و صلاحدیدش اعتقاد داشته باش.
باور کن که برادرت فقط از دنیا رفته و وارد دنیای دیگه ای شده.اون الانم داره در عالم برزخ زندگی میکنه.میبینه..میفهمه..میشنو ..به شماها سر میزنه...منتظر بهبود و ضع و اوضاع شماست.
پسر خاله منم در سن 18 سالگی پارسال فوت کرد.تنها بچه خاله ام هم بود.که خداوند بعد از 15 سال بهش داده بود.شرایطش خیلی بدتر از شما بود.کار خاله ام شده بود شب و روز گریه.تا اینکه یه شب خواب پسرشو دید که میگفت گریه شما بیشتر باعث رنجش من میشه.
اگر میخواین کمکم کنید برام قران بخونید.
خواهر عزیزم
شما باید الان به مادرت ارامش بدی چرا که اون الان پاره جگرش رو از دست داده.شما برادرت رو از دست دادی.
میدونم که برات عزیز بوده و هست.اما شرایط مادرت خیلی با شما فرق میکنه
گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)