عزیزم بهترین راه مراقبت ازش اینه که به طور کاملانامحسوس مواظبش باشین حتما حتما با دوستاش روابط خیلی خیلی خوب برقرار کنین و حتما دوستای خوب و سلامت براش انتخاب کن مهمترین ضربه ای که برادرم من خورد از دوستش بود پس بچه ها تو این سن احتیاج به صمیمیت و محبت تو خونواده و بعد داشتن دوستای خیلی خوب لازم دارن محبت کردن کاری نداره کافیه زبانی و عملی بهش ثابت کنین ولی دوستاش خیلی مهمن و خیلی تاثیر گزارن وقتی رابطتون نزدیک شد دروغ خودبخود از بین میره








علاقه مندی ها (Bookmarks)