دوست عزیز
دوستانه بهت میگم نه شما و نه اون خانم امادگی وارد شدن به هیچگونه رابطه ایی رو ندارین و قطعا بعد از 2-3 ماه از شروع هر رابطه ایی به شدت بهم وابسته خواهین شد!
به نوشتت یک نگاه دوباره ایی بنداز؟بنظرت به غیر از جاذبه های بصری که معلوم نیست تا چه حدی دوام میاره چیز دیگه ایی دیدی؟اینکه نمی خنده و در ظاهر هم سنگین بنظر میاد برای وارد شدن به رابطه ی دوستی بی هدف هم حتی کافی نیست تا چه برسه به ...
باید ببینی اصلا برای چی می خوای با یک دختر ارتباط برقرار کنی؟بنظرم هیچگونه هدفی به غیر از رفع درگیری انی ذهنی نداری!بشین با خودت خلوت کن و ببین هدفت چیه!








علاقه مندی ها (Bookmarks)