خیلی خیلی ممنون از دوستان گلم .
خانم maryam123 چشم .
این کارو انجام میدم. امیدوارم بعد از یه مدت همه چیز همونطور بشه که شما گفتین .
ستاره غم عزیز از شما هم ممنونم .
همونطور که شما گفتین باید با تمام قدرت به احساساتم غلبه کنم .
ایشالا که بتونم ..
بازم ازتون ممنونم ..![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)