نه بابا حرف خزان و این جور چیزها نیست.
سر شکستهوار در بالش کشيده ،
نه هوايی ياريش داده ،
آفتابی نه دمی با بوسهی ِ گرمش به سوی ِ او دويده ،
تيزپروازی به سنگين خواب روزانش زمستانی
خواب میبيند جهان زندگانی را ،
در جهانی بين مرگ و زندگانی
مشکل اینه که ما ادم ها مثل درختها و بعضی حیوانات خواب زمستونی نداریم برای همین با تاخیر یادمون میافته کسل و خواب الود بشیم که البته با حساب تاخیر میشه اول بهار.
بچه ها قصد کل کل ندارم فقط یک نصیحت خواهرانه.
نمی دونستم کجا بنویسم. راستش می دونم همتون رضایتنامه دارید ولی دوست دارم به همه خواهر و برادرهای متاهلم بگم که لطفا اگر همسرتون این موقع شب خونه است به جای همدردی برید و در کنار همسرتون استراحت کنید. تو این دوره و زمونه که تو طول روز مشغله ها زیاده و زن و شوهر همدیگه رو نمی بینند خیلی مهمه که شب حداقل در کنار هم با ارامش لا لا کنند.
شوکا، گلنوش، پاییزان، چشمک با شمام هستم دخترای گل من![]()







. 

پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)