پیدا جان عرض سلام...
صحبت های دوستان...
آقای داوود که درست میگن حسادت ...چون من جلو خانوادش خیلی بهش محبت میکنم حتی خانوادم هم جلو دید خواهراش بیش از حد بهش محبت میکنن..
در مورد نوشته های مریم.....
اینکه همسر من تجربه نداره درسته..ولی منم خودم تجربه کافی ندارم..ولی باز میدونم کجا چیکار کنم و کجا چیکار نکنم
پدر ومادرم رو هم آرووم کردم...من هیچ اختلاف خاصی با همسرم ندارم...اتفاقا دوستشم دارم..فعلا که باهام ساخته
درمورد حرفهای پیدا....
بعید میدونم اونجور قدرتی داشته باشن چون جلو داداش بزرگش جرات نمیکنه حرکتی انجام بده ..اونشب بیشتر حق با من بود اما متاسفانه .... پدر و مادرشم فقط موندم چرا هیچ عکس العملی نداشتن..من میخوام رو زنم کار کنم
یه کارهایی هم دارم میکنم..امروز با دختر خالش صحبت کردم که باهاش تماس بگیره ..تماسم گرفت و نتیجه اینکه قراره بریم خونه یکی از فامیل ها تا باهم صحبت کنیم...








علاقه مندی ها (Bookmarks)