متاسفانه اره.من یه زن متاهل و خونه دار شدم.اون یه دانشجو فعال و اهل کار دانشگاه.دیگه هیچ نقطه مشترکی نداریم.خیلی افسرده شدم چون من فکر نمیکردم دوستی عمیق ما این طوری تموم شه.ادم نباید رو کسی حساب کنه.
تشکرشده 68 در 37 پست
متاسفانه اره.من یه زن متاهل و خونه دار شدم.اون یه دانشجو فعال و اهل کار دانشگاه.دیگه هیچ نقطه مشترکی نداریم.خیلی افسرده شدم چون من فکر نمیکردم دوستی عمیق ما این طوری تموم شه.ادم نباید رو کسی حساب کنه.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)