از سخنوری خودتون گفتین: قرار نیست تو هر زمینه ای که شما قوی هستین ایشون هم قوی باشه
خیلی ها تاییدش میکنن: خیلی ها یعنی اطرافیان از لحاظ مشخصات عمومی میتونند نظر بدند و تایید یا رد بکنند ولی مسائل ریزتر و خصوصی رو شما که قراره باهاشون زندگی کنید زیر یه سقف باید تایید کنید.
اینکه پسره سابقه ارتباط با دختر رو نداره از یه طرف میتونه خوب باشه اگه معناش این باشه که پسر سالمیه (شاید تایید برادرتون کافی باشه )
اما ممکنه معناش اعتماد به نفس پایین یا روابط اجتماعی ضعیف باشه که یه ضعف حساب میشه
برای قضاوت درست تر و بهتر باید اطلاعات بیشتری در مورد خودتون و طرف مقابل در زمینه های میزان تحصیلات - شغل - خانواده ها - ... بدین








علاقه مندی ها (Bookmarks)