همه نظر دادن منم یه جور دیگه نظر بدم که بیشتر سعیم اینه بخنددی تا دلگیر بشی عزیزم
زشترین ادما زیبایی دارن که زیباترینها ندارن.
چرا فکر میکنی زشتی دماغت بد در امده که امده فدای سرت
عزیزم برو پیش همون دکتر بهش بگو خراب کردی باید درست کنی چرا خودتو ناراحت میکنی
مگه مشاوره قبل از عمل نداشتی که دچار مشگل شدی؟ مگه دماغت گوشتی بوده که خراب در امده یا دکترت ناشی؟
اینا همشون راه دارن.
از گفتن این جمله ها میخوام به اینجا برسم که عزیزم دختر گلم:
چشمات ابروهات لبت صورتت اینام مشکل دارن؟
چرا فقط به دماغ چسبیدی به زیبایییهای دیگت توجه کن
میدونستی که به هرچی گیر بدی و توجه کنی به چشم میاد پس اینقد به دماغت گیر نده حتی اگه درست نشه
بذار کارتو برات باز کنم که مثل چی میمونه
فکر کن یه سیب تو دستته و میخوای اونا با اینکه تو دستته از همه قایم کنی
چه حسی داری؟
فشار قایم شدن دروغ و ........
ولی وقتی که میذاری اون سیبو همه ببین دیگه راحتی نیازی به قایم کردنش نداری و براتم مهم نیست که دیده بشه
الان تو مثل قایم کردن اون سیبه با اینکه هست و تو میخوای نباشه ولی وقتی که قبول کنی و همه هم ببین دیگه راخت میشی و زندگیتو ادامه میدی








علاقه مندی ها (Bookmarks)