به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 31
  1. #11
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: عدم رضایت از ظاهر خود

    سلام
    اقا مهرداد ما هم نگفتیم جایی شما نرو و عمل نکن.بلکه همه درصدد این هستیم تا دوستمون رو تا یکسال آینده از لحاظ روحی اماده کنیم تا به قولی هزینه عملش جور بشه و انشاالله مشکلش حل بشه
    گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.


  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 آبان 99 [ 01:26]
    تاریخ عضویت
    1390-12-28
    نوشته ها
    490
    امتیاز
    10,908
    سطح
    69
    Points: 10,908, Level: 69
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 342
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,477

    تشکرشده 1,571 در 419 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: عدم رضایت از ظاهر خود

    اول از مدیر تالار عذرخواهی میکنم چون میدونم بحثهای بین اعضا خلاف قوانین تالار هست و فقط باید به حل مشکل مراجع کننده پرداخته بشه ولی این مطالب هم در همون راستاست پس لطفا پاک نکنید

    نازنین خانم عزیز اتفاقا من همیشه همه پستها رو با دقت میخونم و معمولا هم کمتر نظری میدم. یعنی بیشتر خواننده تالار هستم تا متکلم(به خاطر همین هم تعداد ارسالهام 200 تا هست و گرنه الان 20000 تا بود! )نظر شمارو هم خوندم بسیار کامل و خوب گفته بودید ولی فقط توی بند آخر به این مورد اشاره کردید. ببینید حرف من یک کلمه هست .وقتی مشکلی رو میشه راحت حل کرد چرا باید الکی از تلقینات ذهنی و روشهای افزایش اعتماد به نفس استفاده کرد.من میگم ما باید خودمون رو بذاریم جای مراجعه کننده و همینطوری بیرون گود نشینیم و بگیم لنگش کن! شما خودتون دختر هستید.بعضی چیزا ربطی خیلی راحت حل میشه.گاهی یک آرایش ساده میتونه روحیه یک دختر رو 10 برابر افزایش بده!
    به نظر من بهترین چیز در برخورد با یک مشکل واقع گرا بودن هست یعنی مشکل رو بپذیریم و برای حلش اقدام کنیم نه اینکه از همون اول بگیم مشکلی در کار نیست و این تفکرات فقط ذهنی هست و شروع به روشهای تلقینات ذهنی کنیم(البته همونطور که گفتم ما ایشون رو ندیدیم و نمیدونیم آیا واقعا نیاز به عمل دارن یا نه)

    این هم نمونه نظرات دوستان (که به همه نظرات احترام میذارم)که همه به نوعی میگن فقط مشکل طرف اعتماد به نفس هست و نباید عمل بشه:


    *mona* :هرگز عمل زیبایی انجام نده

    maryam 123:من اگر جای شما بودم با خودم میگفتم من حوری بهشتی هم باشم این مردم حرف درمیارن
    پس بیخیال میشدم.

    خارپشت:احتمالا ساده ترین و موقتی ترین پیشنهاد این هست که با عمل های زیبایی و احیانا ارایش های تند، سعی کنید زیبا جلوه کنین و شاید متفاوت.این یه راه حل دم دستیه، حتی ممکنه جواب بده، ممکنه حس خوبی داشته باشین.اما این حس واقعی نیست، دائمی نیست.

    دانوب:فکر میکنم قبل از عمل زیبایی، شاید بخشی از تفکراتت در مورد خودت به جراحی نیاز داره.
    ------------------------------------
    همه حرف من یک چیز هست اونم اینکه باید جرات و شهامت رودررو شدن با مشکلات و پذیرش اونها به اون شکلی که هستند رو داشته باشیم و بعد از پذیرش مشکل برای حلش اقدام کنیم.نه اینکه از ابتدا صورت مسله رو پاک کنیم.

  3. کاربر روبرو از پست مفید mehrdad_m تشکرکرده است .

    mehrdad_m (چهارشنبه 26 مهر 91)

  4. #13
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: عدم رضایت از ظاهر خود

    بازم میگم اقای مهرداد من نگفتم عمل نکنید.گفتم در هر صورت مردم حرف در میارن.
    اما هیچ جا نگفتم عمل نکنید
    خواهشا کمی با دقت تر بخونید دیگه !!!
    الته بذارید دوستمون بیاد.

    برداشت ایشون خیلی مهم تر از برداشت منو شماست
    چون ایشون فعلا مشکل داره نه من و شما

    موفق باشید
    گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.


  5. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 06 آبان 91 [ 13:49]
    تاریخ عضویت
    1390-12-21
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    831
    سطح
    15
    Points: 831, Level: 15
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 28 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عدم رضایت از ظاهر خود

    سلام
    من تازه عضو شدم و مطلب شمارو که خوندم خواستم نظر خودمو بگم
    بجه ها خیلی خوب همه چیزو کفته بودن
    من فقط میخواستم بهتون بکم آدم باید واسه خودش زندگی کنه نه برای دیگران
    یکی از دوستای من صورتش از همان بچگی خراب بود مثل کسی که سوخته باشه سورتش
    ولی اصلا اهمیت نمیداد راحت همه جا میرفت و اعتماد به نفس خیلی بالای داشت
    ما دوستاشم دیگه بهش عادت کرده بودیم و بین همه اخلاقی داشت که همه دوستش داشن
    صبر کن و اشاا... پول جور میشه و عمل میکنی و خوب میشی
    فقط اصلا به دیگران اهمیت نده و فقط واسه خودت زندگی کن

  6. کاربر روبرو از پست مفید singl-love تشکرکرده است .

    singl-love (یکشنبه 13 فروردین 91)

  7. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 دی 91 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1387-7-22
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    5,482
    سطح
    47
    Points: 5,482, Level: 47
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    932

    تشکرشده 968 در 217 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: عدم رضایت از ظاهر خود

    همه نظر دادن منم یه جور دیگه نظر بدم که بیشتر سعیم اینه بخنددی تا دلگیر بشی عزیزم

    زشترین ادما زیبایی دارن که زیباترینها ندارن.
    چرا فکر میکنی زشتی دماغت بد در امده که امده فدای سرت
    عزیزم برو پیش همون دکتر بهش بگو خراب کردی باید درست کنی چرا خودتو ناراحت میکنی
    مگه مشاوره قبل از عمل نداشتی که دچار مشگل شدی؟ مگه دماغت گوشتی بوده که خراب در امده یا دکترت ناشی؟
    اینا همشون راه دارن.

    از گفتن این جمله ها میخوام به اینجا برسم که عزیزم دختر گلم:
    چشمات ابروهات لبت صورتت اینام مشکل دارن؟
    چرا فقط به دماغ چسبیدی به زیبایییهای دیگت توجه کن
    میدونستی که به هرچی گیر بدی و توجه کنی به چشم میاد پس اینقد به دماغت گیر نده حتی اگه درست نشه

    بذار کارتو برات باز کنم که مثل چی میمونه
    فکر کن یه سیب تو دستته و میخوای اونا با اینکه تو دستته از همه قایم کنی
    چه حسی داری؟
    فشار قایم شدن دروغ و ........
    ولی وقتی که میذاری اون سیبو همه ببین دیگه راحتی نیازی به قایم کردنش نداری و براتم مهم نیست که دیده بشه

    الان تو مثل قایم کردن اون سیبه با اینکه هست و تو میخوای نباشه ولی وقتی که قبول کنی و همه هم ببین دیگه راخت میشی و زندگیتو ادامه میدی

  8. 2 کاربر از پست مفید هاله نو تشکرکرده اند .

    هاله نو (جمعه 11 فروردین 91)

  9. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 شهریور 91 [ 03:11]
    تاریخ عضویت
    1390-12-26
    نوشته ها
    123
    امتیاز
    1,027
    سطح
    17
    Points: 1,027, Level: 17
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    163

    تشکرشده 159 در 82 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عدم رضایت از ظاهر خود

    عزیزم
    تا میتونی شیک پوش باش و خوش هیکل. این دخترهایی که مدل فشن هستنو دیدی؟ خیلی هاشون اصلا زیبا نیستن ولی بخاطر اندامشون و شیک پوشیشون واقعا جذابن.
    اگه شرایط مالیشو داری سعی کن لباسای مارکدار خوش دوخت بپوشی. البته باید اولش یه کسی که خیلی خوش سلیقه هستش کمکت کنه. نمیدونی که خوش پوشی چه معجزه ای میکنه بخدا.

    بعدش تا میتونی به هیکلت برس. البته واست وسواس نشه ها.

    یه چیز مهم: حتما برو دکتر پوست تا پوست لطیف و شفافی داشته باشی. حتما هم لازم نیست کرم خارجی بخری. من خودم رفتم دکتر پوست بهم کرم ایرانی داد بعد از 2 ماه صورتم عین ماه شده بود. شفاف و صاف

    یه چیز واقعا مهم: توی رفتار و حرف زدنت سعی کن ملاحت داشته باشی گلم. این دخترارو دیدی که عین پسرا یغور حرف میزنن؟ به نظر من هرچقدر هم که خوشکل باشن فایده نداره. تا دهنشونو باز میکنن آدم بدش میاد.
    طرز راه رفتن خانومانه و موقر، پوشیدن کفشهای پاشنه بلند کمکت میکنه بتونی موقر و زیبا راه بری.
    طریقه نشستن و برخاستن که باید آروم و با ظرافت باشه
    با صدای آروم و شمرده حرف زدن
    استفاده از میمیک صورت هنگام حرف زدن و هنگام گوش دادن به صحبت طرف مقابل. منظورم اصلا اصلا عشوه نیستش. بلکه ملاحته
    داشتن لبخند ملیح با دندونای سفید و مرتب
    حتما سعی کن همیییشه لبخند روی لبت باشه گلم و هنگام گوش کردن به صحبت دیگران با علاقه سر تکون بده و لبخند بزن و مشتاق باش
    گلم. رو اینا کار کن ببین چقدرررررررر اعتماد به نفست میره بالا و چقدر جذاب میشی

    اینهایی که واست گفتمو من خودم عینا دیدم. کسیو میشناسم که اصلا زیبا نیست ولی این خصوصیاتو داره. به خدا آدم فقط دلش میخواد این زنو تماشا کنه، حرف زدنشو، لباساشو، راه رفتنشو، لبخندشو و ..... اصلا آدم متوجه نمیشه که این خانوم زیبا نیست بخدا

    یه جایی خوندم: همیشه لبخند به لب داشته باش. بگذار دیگران درعجب باشند که چه رازی است که تو را همیشه به خنده وا می دارد

  10. 2 کاربر از پست مفید آلبالو تشکرکرده اند .

    آلبالو (شنبه 12 فروردین 91)

  11. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 دی 91 [ 01:34]
    تاریخ عضویت
    1389-12-23
    نوشته ها
    301
    امتیاز
    2,429
    سطح
    29
    Points: 2,429, Level: 29
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,706

    تشکرشده 1,723 در 325 پست

    Rep Power
    46
    Array

    RE: عدم رضایت از ظاهر خود

    سلام راهی عزیز!

    شما که هنوز انگار به تالار سر نزدی ولی اینجا بین علما اختلاف افتاده!!!

    از آنجا که شاید شما هم مثل مهرداد عزیز متوجه منظور من نشوید، لازم میدونم درباره جمله ای که نوشتم توضیح بدم.

    منظور من از اینکه تفکراتت را در مورد خودت مورد بازبینی و تجدید نظر قرار بدی (به اصطلاح جراحی تفکر) این بود که زیبایی تمام و کمال درونی ست. شما اگر خودت رو موجود دوست داشتنی بدانی و عشق رو از دنیا طلب کنی، مسلما دوست داشته خواهی شد.

    هیچ کس گزینه عمل زیبایی رو از روی میز برنداشته، اما من منظورم این است که اگر این اعتقاد (اعتماد به نفس و دوست داشتن خود) در شما نهادینه نشود، جراحی زیبایی برای شما حکم یک مسکن را خواهد داشت.
    به صورت مقطعی آرامت میکنه، ولی باز هم در طول زندگیت این درد به سراغت خواهد آمد.


    حرف من اینه: شما به راهی واقعی که زیر این برچسب ها و انگ های نازیبا بودن فراموش شده، فرصت بده، دوستش داشته باش، روی نقاط قوتش مانور بده و بهش میدان بده تا ابراز وجود کنه......
    بعد به عمل زیبایی به عنوان یک گزینه برای بهبود شرایط روحیت فکر کن.


    شاید جراحان پلاستیک در ظاهرت معجزه کنند، ولی عزت نفس و اعتماد به نفس حتما در کل زندگیت معجزه خواهد گرد.

  12. 3 کاربر از پست مفید دانوب تشکرکرده اند .

    دانوب (یکشنبه 13 فروردین 91)

  13. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 13:41]
    تاریخ عضویت
    1390-8-21
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    1,372
    سطح
    20
    Points: 1,372, Level: 20
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    60

    تشکرشده 61 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عدم رضایت از ظاهر خود

    سلام دوست عزیزم
    همه دوستان نظرشونو گفتن . میشه گفت که جامع . کامل بود ولی منم گفتم شاید نظرم بتونه کمکی هرچند کوچیک بکنه
    ببین عزیزم روزی هزار که نه صدهزار بار خدا را شکر کن نه حتی خیلیییییییییییییییییی بیشتر که خدایی نکرده تو صورتت عیبی نیست مشکلی عیبی نشونه ای!!دیدم که میگم اون موقع چی خانم؟!!میدونی چقد بد؟!!!!
    پس راهی خوشحال که که صورتش عیبی نداره...اما حالا:
    ببین دوست عزیزم چند تا چیز کلی میگم:
    1:خدا هیچ کس و زیبا و کامل نیافرید یکی چهره زیبایی نداره یکی قدش کوتاه یکی چاق یکی...پس اول رو خودت و اعتماد به نفست کار کن راهی زیباست خودش خودشو دوس داره
    2:پوست تو چهره نقش مهمی داره رو پوستت کار کن بش برس سالم و شائاب نگهش دار
    3:آرایش ملایم کن رنگی که به چهرت بیاد ولی ملایم که خیلی شیک تره
    4:اگه فک میکنی با اصلاح و ابرو برداشتن البتههههههههههههههههه دخترونه زیباییت بیشتر میشه این کار کن
    5:هیکل نقش مهمی داره ورزش کن
    6:لباسسسسسس خیلی مهم حتما سعی کن شیک بظوشی رنگای زیبا نه حتما مارک ولی خوب به تمیزی و به روز بودن لباسات اهمیت بده گلم
    7:اخلاااااق فوق العاده رو چهره اثر داره خئنه مهربونی چهره خیلی دلچسب تر میکنه
    راهی زیباست و ما همه دوسش داریم

  14. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 13 فروردین 91 [ 11:14]
    تاریخ عضویت
    1391-1-09
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    742
    سطح
    14
    Points: 742, Level: 14
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: عدم رضایت از ظاهر خود

    دوستان عزیز
    سلام
    با تشکر از پیشنهادات خوبتون

    در مورد عمل بینی من تصمیمم رو گرفتم که عمل را انجام بدم و چند تا دکتر را هم دیدم برای سال بعد که عمل را انجام بدم
    راستش دکتر اولم هم دکتر خوبی بود و قبل از عمل هم گفته بود که بدلیل گوشتی بودن بافت بینی شاید نتیجه خوب نشه. چند تا دکتری که تا الان دیدم هم اکثرا میگن شما نباید انتظارت را زیاد بالا ببری و ما نمیتونیم مثل بینی های استخوانی و غضروفی روی بینی شما زیاد کار کنیم.
    الان نگرانی عمده من اینه که این بار هم نتیجه خوب نشه و این خیلی خیلی برای من سخت خواهد بود. فقط یک دکتر هست که میگه من بینی شما را تا هفتاد درصد عوض میکنم نمیدونم چقدر می تونم بهش اعتماد کنم
    چاره ای نیست باید توکل کنم و یکی را انتخاب کنم. در عین حال موافقم که اعتماد به نفسم کمه و اینکه بیش از حد به نظر دیگران اهمیت می دم و باید سعی کنم قوی تر باشم.


  15. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 شهریور 91 [ 03:11]
    تاریخ عضویت
    1390-12-26
    نوشته ها
    123
    امتیاز
    1,027
    سطح
    17
    Points: 1,027, Level: 17
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    163

    تشکرشده 159 در 82 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عدم رضایت از ظاهر خود

    عزیزم
    اگه تصمیمتو گرفتی واسه عمل بینی که خوب انجامش بده
    اینکه میگی زیبا نیستی منظورت اینه که فقط بینیت مشکل داره؟
    گلم
    به پست 16 که من زدم خوب توجه کن. سرسری نگیر عزیزم


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اسفند 92, 10:36
  2. موفقیت از آن كسانی است كه ذهنیت موفق دارند
    توسط ani در انجمن موفقیت و شادی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 آبان 88, 18:19

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:45 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.