سلام خواهر عزيز.
ببخشيد ولي من نظرم با ساير دوستان متفاوت هست. قصد جسارت به كسي را ندارم ولي نظراتي كه تا اينجا داده شده بسيار شعارگونه، دور از واقعيت ، و تكرار جملات معروف "كتابهاي افزايش اعتماد به نفس "هست.
بنده هم با عمل هاي غيرضروري زيبايي كه روز به روز در كشور ما داره بيشتر و بيشتر ميشه به شدت مخالفم ولي از اين نكته هم نبايد غافل بشيم كه پيشرفت علم پزشكي ميتونه بسيار به زندگي بشر كمك كننده باشه.
من شمارو نديدم و نميدونم چه شكلي هستيد. و مانند ساير دوستان معتقدم كه زيبايي امري كاملا نسبي هست . ولي همه ما در اطرافمان افرادي رو ديديم كه با يك عمل زيبايي بيني چهرشان بسيار بهتر و اعتماد به نفسشون بيشتر شده! منظورم اينه كه خب شايد بعضي ها واقعا نياز به عمل داشته باشن!
نميدونم چرا برخي دوستان تالار انقدر تك بعدي و "صفر و يكي" به قضيه نگاه ميكنند!!؟
حالا اشكال اين كار چيه!؟
اگر علم پزشكي و جراحي بتونه به بهتر زندگي كردن افراد كمك كنه چه اشكالي داره!؟
به گفته خودتون يه بار عمل كردين و عملتون بد شده و اين باعث از دست رفتن اعتماد به نفستون شده.خب راهش اينه كه يه عمل ديگه انجام بديد كه اون خرابكاري دكتر اول درست بشه ولي بايد در انتخاب پزشكتون دقت كنيد كه شرايط بدتر نشه.
تا سال آينده هم كه پول عملتون جور بشه ميتونيد روي افزايش اعتماد به نفستون كار كنيد.![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)