با سلام به شما خوبان:
با تشکر از توجه تان به سوال من باید عرض کنم که از این که دست به چنین کاری زدم الان خودم شرمنده هستم (گاهی انسان در برابر مشکلات و فشارهای روحی به جایی میرسد که خون به مغزش نمیرسد)دست به کارهایی میزند که باعث ...
من اگر این کار را انجام دادم برای جلب توجه نبوده وگرنه هیچ انسانی صرفا برای خودنمای سلامت خود را به خطر نمی اندازد گرچه هنوز از این زندگی ناامیدم. من 10 سال از زندگیم را با عشق تمام به پای او ریختم و او ...دلم از این میسوزد که هنوز عاشقانه دوستش دارم ولی او همانطور خودتان هم گفتید دیگر برای من نخواهد بود از خودش سوال کردم که من چگونه زنی برایت بودم و چرا این کار را کردی و او گفت که زن خوبی بودم (دلیل این که مرا طلاق نداده همین است) گر چه هردو اشتباهاتی داشتیم برای همین هم من خود را اصلاح کردم و نقایصم را برطرف کردم و ان زن کاملا ایدالی شدم که او میخواست.مثل یک مثالی که خودتان گفتید اگر بگوید چای سرد است کمرنگ یا پررنگ است ویا ...با چند چای در سینی را بهانه جویی تمام کنم و در مورد اشنایی طبق گفته همسرم ان خانم وقتی خودکشی کرده با حال نزار به عنوان مسافر سوار ماشین همسرم شده و بعد در بیمارستان گفته شوهرش فوت کرده و برادرش بیرونش کرده و نیاز به کمک دارد و....با این اوصاف من هنوز میخواهم زندگیم را نجات دهم و برای حرف مردم و طلقه بودن و مشکلات بعد از طلاق و .. نیست هنوزبه او علاق مندم و دوستش دارم و این باعث ازار من میشود که نمیخواهم او مال شخص سومی هم باشد یا با من باشد ولی قلبش برای شخص سومی باشد.این که ان خانم ندانسته کاری میکند را شک دارم زیرا میداند که همسرم زن و فرزند دارد ولی گناه کسی را نمیشویم در جواب دوست عزیز :
نقل قول نوشته اصلی توسط tvcdk
این که شما از چیزی بی خبرید ، دلیل قانع کننده ای برای این که به همسرتون نسبت خیانت بدین نیست . اگه اون زن واقعا صیغه ی ایشون ( ولو موقت ) باشه عملا زن ایشون محسوب میشه و به دلیل قوانین این کشور نمیشه این مساله رو تحت عنوان خیانت نگاه کرد .

باقی می مونه موضوع جریحه دار شدن احساسات شما از این مساله ، که باید اول یه خورده مهلت بدین شاید همسرتون نظرش تغییر کنه ، و اگه نکرد ، اون وقت تصمیم اساسی بگیرین .
باید بگویم اولا زن دوم گرفتن مرد ها در جامه خیانت محسوب میشود فقط شکل قانونی دارد و قانون از انها حمایت میکند دوما خود همسرم گفته که ان خانم صیغه اش نیست من به این موضوع شک دارم.در اخر او این کارش را کمک میداند حتی اگر با او ازدواج کند ولی این به نظر من فقط یه بهونه برای پوشاندن کارهایش است.
باتشکر