دوست عزیز پست شما در تالار عمومی این امکان را به شما خواهد داد تا از نظرات کارشناسی مدیر محترم و سایر دوستان با تجربه تر هم بهره ببرید. بنده چت را توصیه نمیکنم و خیلی هم در راستای قوانین تالار نیست.
خشم و آزردگیتون رو در رابطه با موضوع وازکتومی ایشون اگر بتونید مدیریت کنید، خیلی بهتون کمک میکنه. خیلی از این افکار منفی که الان در رابطه با ایشون و زندگیتون دارید، تحت تاثیر این آزردگیست که دارید. سعی کنید احساساتتون رو بدرستی مدیریت کنید و اگر مقدوره ببخشید این کار ایشون رو. بعد در آرامش و با فکر باز بنشینید به سوالاتی که در پست قبل کردم جواب بدید. البته فکر کردن به محاسن این زندگی خودش کمک کننده است برای کنترل خشمتون. سری به مقالات سایت هم در همن رابطه بزنید. اگر تونستم بعدا میگردم براتون یکی دو تاشو میذارم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)