به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 71

Threaded View

  1. #9
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: شوهرم فقط به خواسته هاي خودش اهميت ميده

    نقل قول نوشته اصلی توسط khoshkhabar

    از خصوصيات ديگه شوهرم پرسيدي؟
    كلا خيلي مردسالاره تصميماي اساسي توي زندگي مثل خريد نوع ماشين ، سرمايه گذاري مختلف و از اين جور مسائل را فقط خودش انجام ميده و اصلا به نظرات من اهميت نميده اگه زياد تو اين جور مسائل پيگير يكي از خواسته هاي خودم بشم بهم ميگه اگه اونجوري صلاح ميدوني خودت انجام بده و من هيچ كمكي نميكنم. اصلا به زندگي مشتركمون اهميت نميده به اينكه مثلا بگم يكي از وسايل خونه كه قديمي يا از كار اوفتاده را عوض كنيم براش مهم نيست ميگه از نظر من هيچ مشكلي نيست كه مثلا مبلمون توي اين 6 يا 7 سال فرسوده شده. فقط به مسائل كاريش اهميت ميده همه خرجي براي دفترش و كارمنداش انجام ميده ولي براي خونه نه. به ارتباط خانوادگي چه با خونواده خودش چه با خونواده من هيچ اهميتي نميده. اگه نزديكترين آدم بهش مثلا پدر يا مادرش يكم به حرفش گوش ندن يا مطابق خواسته اون عمل نكنن سريع ميزارتشون كنار.
    من خيلي توي زندگي احساس تنهايي و يكنواختي ميكنم.
    از صبح كه ميره سر كار تا ساعت 10 شب كه بياد خونه يه تلفن يا حتي پيامكم بهم نميده. اگه هم من بهش زنگ بزنم ميگه سرم شلوغه كار دارم.
    این نکاتی که شما ذکر کردی همه اش منفی بود که!
    خیلی خوب! حالا روی نکات مثبت ایشون و همینطور زندگیتون تمرکز کن و ببین چه چیزهای خوبی این زندگی داره که ارزش حفظ کردن رو داره.

    حالا فکر کن همسرت چه نکاتی از این زندگی به نظرش منفیه؟

    و حالا فکر کن ببین چه چیزهایی هست که ایشون رو به ادامه زندگی با شما ترغیب میکنه؟

    حالا اگر این نقاط ضعف و قوت را درست شناسایی کرده باشی، کار کردن روی این نقاط ضعف و قوت خیلی میتونه در حل مشکلاتتون موثر باشه.

    نقل قول نوشته اصلی توسط khoshkhabar
    من بچه ميخوام. مگه ميشه مثل دو تا همخونه اي با هم باشيم . هر كسي هدفاي خودشو دنبال كنه اين كه ديگه زندگي مشترك نميشه!
    تو رو خدا راهنمائي كنين!
    به نظرت این دلایلی که ذکر کردی، دلایل موجهی برای بچه دار شدنه؟

    در موفق ترین زندگیها، بچه با خودش کلی دردسر میاره. شما فکر میکنی بچه میتونه راهکار خوبی برای حل مسائل و مشکلات فیمابین شما باشه؟

    به نظر من شما لازمه که اول با صبر و بکار بردن مهارتهای همسر داری (مهارتهای ارتباطی با همسرت)، مشکلات زندگیتو با ایشون کمرنگ کنی. و به اینوسیله زمینه آمدن بچه رو فراهم کنی. وگرنه بچه خودش باری اضافه خواهد بود روی دوش این زندگی.

  2. کاربر روبرو از پست مفید بی دل تشکرکرده است .

    بی دل (پنجشنبه 10 فروردین 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 مهر 91, 13:54
  2. پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: سه شنبه 24 مرداد 91, 15:15

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.