به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 12 , از مجموع 12
  1. #11
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: من کی ام؟ راه فرار از دو جنسه گرایی چیست؟

    گیج گرامی

    به تالار همدردی خوش آمدی


    شما دچار اختلال گرایش جنسی هستید اما خودتون تقویتش می کنید . به راحتی می توانید که برخود مسلط شوید ، اما تقویت اراده نیاز دارید .

    در هر حال در مورد مشکل جنسی بهتره به سایت زیر مراجعه کنید ، چون در همدردی ما به مسائل جنسی که نیاز به ذکر جزییات و شرح حال دارد نمی پردازیم و اساساً این نوع مراجعین را به مراجعه حضوری به روانشناس دعوت می کنیم و در فضای نت نیز به سایتی که لینکش در پی خواهد آمد .

    http://tanzimekhanevadeh.com

    اما در مورد مسائل شخصیتی که بنا به پستهایتان پیداست تعارضها و مشکلات شناختی دارید

    نقل قول نوشته اصلی توسط گیج

    نمیدانم شاید باید چشمانم را به روی همه چیز ببندم و به یکباره به خدا روی بیاورم. شاید بهتر باشه با دوستانم مدتی قطع رابطه کنم. تا هم از این فکر ها در بیام و روی خودم کار کنم و هم زندگی ام رو سر و سامون ببخشم. اینهمه با اونها بودم اما چه شد؟! فایده اش چه بود؟ جز اتلاف وقت و شنیدن صحبت های بیهوده و گناه پشت گناه پشت گناه... شاید راه فرار دست از دنیا کشیدن باشه... اما آیا با این همه افکار مغشوش و درهم میتونم؟ با وسوسه ها چه کنم؟ با فشار مشکلات زندگی ام چه کنم...من میتونم در برابر اینهمه مشکل پیروز بشم؟! جوگیر شدن و تند روی در دین شاید برای امثال من خوب باشد.چرا که یک انسان وقتی غرق میشه با تمام وجود تلاش میکنه که خودش رو به سطح آب برسونه و نفسی راحت بکشه،،من غرق گناهم غرق خوشی های زودگذر غرق بی فکری غرق بی برنامگی،غرق در سیگار و غرق در بی دینی!!!



    می توانید یک تاپیک جدا باز کرده و راهنمایی بخواهید .


    لازم به ذکر است که پستهای شما ویرایش و جزییات مسئله از آن حذف شد .

    .

  2. 3 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (سه شنبه 08 فروردین 91)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 اردیبهشت 91 [ 18:32]
    تاریخ عضویت
    1390-12-26
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    735
    سطح
    14
    Points: 735, Level: 14
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    4
    تشکرشده 5 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: من کی ام؟ راه فرار از دو جنسه گرایی چیست؟

    از راهنمایی های همتون متشکرم. مخصوصا maryam123



    معذرت میخوام اگه اشتباهی از من سر زد.اصلا نمیدانم چرا ولی خودم هم از اینکه جزییات رو نوشتم راحت نبودم.کار خوبی کردید ویرایش کردید.

    در مورد وضعیت کارم و ارتباطم با خانواده ام و دوستام و... همان همان طور که فرشته ی مهربان گرامی گفتند بهتر است در تاپیکی جداگانه به آن بپردازیم...

    ممنون از توجه همتون و وقتی که برام گذاشتید.

    خدا یار و نگهدارتون.

  4. 5 کاربر از پست مفید گیج تشکرکرده اند .

    saket (جمعه 11 بهمن 92), گیج (سه شنبه 08 فروردین 91)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 مرداد 93, 08:54
  2. +عاشق دوست دختر اینترنتیم شدم عاقبت ما چیست؟(لطفا راهنمایی کنید)
    توسط پرسش جواب در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: دوشنبه 18 شهریور 92, 00:49
  3. راه رهایی از خاطرات بد گذشته چیست؟
    توسط یک زن امیدوار در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 اردیبهشت 91, 08:02
  4. عاشق دوست دختر اینترنتیم شدم عاقبت ما چیست؟(لطفا راهنمایی کنید)
    توسط پرسش جواب در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 شهریور 87, 09:19

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.