از راهنمایی های همتون متشکرم. مخصوصا maryam123
معذرت میخوام اگه اشتباهی از من سر زد.اصلا نمیدانم چرا ولی خودم هم از اینکه جزییات رو نوشتم راحت نبودم.کار خوبی کردید ویرایش کردید.
در مورد وضعیت کارم و ارتباطم با خانواده ام و دوستام و... همان همان طور که فرشته ی مهربان گرامی گفتند بهتر است در تاپیکی جداگانه به آن بپردازیم...
ممنون از توجه همتون و وقتی که برام گذاشتید.
خدا یار و نگهدارتون.









علاقه مندی ها (Bookmarks)