RE: پشیمانی چند ماه بعد از عقد
سلام
اره اقا کامران به نظر منم به مادرتون و هیچ کس دیگه نگید...مشاور و اینا اشکال نداره اما نزدیکان نه.
چون ممکنه مادر شما احساس کنن شما در کنار این خانوم احساس رضایت نداری و بشه شروع مشکلات مادر شوهر و عروس
همیشه سعی کنید از خوبی ها و ویژگی های خوب همسرتون بگین برای مادرتون
هم احساس خوب و رضایت به مادرتون میده و هم دیدشون انشالله در زندگی اینده تون به این خانوم عالی میشه
موفق باشید
گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)