به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 36
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 شهریور 92 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1389-12-08
    نوشته ها
    390
    امتیاز
    3,339
    سطح
    35
    Points: 3,339, Level: 35
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,374

    تشکرشده 1,334 در 350 پست

    Rep Power
    55
    Array

    RE: پشیمانی چند ماه بعد از عقد

    واااای آقای کامران

    به خدا دارین تند میرین

    باید به خودتون و خانمتون فرصت بدین

    ایشون چون خیلی به اصطلاح مثلا امروزی نیستند درحال حاضر نتونستند انتظارات شما رو به جا بیارن

    اما

    اندکی

    صبر
    صبر
    صبر

    لازمه.
    شما باید کم کم به ایشون بفهمونین که چه جوری میپسندین.اون دخختر روحش هم خبر نداره بلاخره یه جوری باید بفهمه دیگه.....

    و بعدش هم خصلت هایی که شما میگین بسیار بسیار مهم اند تو زندگی و واقعا اگه این دختر رو ازدست بدین من فکر میکنم که ضرر خواهید کرد

    دختربه این خوبی و خانمیاین احترامی که به شما میذاره در واقع پایه ی محکم زندگیتون هست که داره بنا میشه.شما هم بهش احترام بذارین

    یه کم فقط باید باهاش صحبت کنین در مورد خواسته هاتون

    و در مورد اون سوالتون

    بله به نظر من خیلی تاثیر گذار هست.


    یه چیزی میگم ناراحت نشین ها

    کاش به خانمتون دسترسی داشتم و بهشون میگفتم یه کم به شما کم محلی کنن
    بعدش شما میفهمیدین


    میدونین کلا آدم ها این طورین وقتی به چیزی رو از دست میدن دنبالش میدون و حرصش رو میزنن ولی تا وقتی دارنش قدرش رو نمیدونن


    شما هم الان قدر خانمتون رو نمیدونین

  2. 11 کاربر از پست مفید شوکا تشکرکرده اند .

    شوکا (دوشنبه 07 فروردین 91)

  3. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 بهمن 92 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1390-2-30
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    620
    امتیاز
    4,643
    سطح
    43
    Points: 4,643, Level: 43
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Social1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    3,824

    تشکرشده 3,762 در 695 پست

    Rep Power
    78
    Array

    RE: پشیمانی چند ماه بعد از عقد

    سلام
    با داشتن اخلاق و رفتار مناسب و پذیرفتن شرایط فرهنگی و اجتماعی همسرتون من فکر می کنم این نارضایتیه شما کم کم به مرور زمان حل شدنیه ...
    همینکه اخلاق و ادب این خانوم ریشه در ذات ایشان دارد اگر مشکل داشت هیچوقت نمی توانستید آن را حل کنید مگر اینکه خودش اراده به خرج داده و حلش می کرد که زمان بسیاری را لازم داشت ....
    پس نسبت به این مشکلاتی که از نظر من شاید مشکل هم نباشد حساسیتی به خرج ندهید و بدون اینکه همسرتان را رنجور و حساس کنی می توانی او را در این موارد ها راهنمایی کنی...
    و اما در مورد مسائل زناشویی که سوال نمودید باید بگم این مساله در زندگی خیلی مهم است و هیچوقت نباید تاثیر ان را در زندگی نادیده گرفت و نمی توان این مشکلاتی را که از نظر معیارهای خودتون بیان نمودید با این رابطه ادغام کرد چون همانطور که دوستان گفتند قابل حل هست و همسر شما به دنبال حل این مسائل نبوده چون در زندگیش کسی نبوده که نسبت به این موارد حساسیت نشان بدهد و سعی در حل این موارد باشد ...
    دوست عزیز بهتر این است که هیچوقت نسبت به همسرتان کم محبتی نکنید که او از لحاظهای دیگر بهترین است و از لحاظ هایی که شما آن را عیب می نامید خداروشکر قابل حل.

  4. 6 کاربر از پست مفید چشمک تشکرکرده اند .

    چشمک (دوشنبه 07 فروردین 91)

  5. #23
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 04 شهریور 91 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1390-9-27
    نوشته ها
    228
    امتیاز
    1,858
    سطح
    25
    Points: 1,858, Level: 25
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    514

    تشکرشده 500 در 163 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پشیمانی چند ماه بعد از عقد

    نقل قول نوشته اصلی توسط kamran1362
    با سلام
    از همه دوستان عزیز تشکر میکنم، خیلی از نظرات و پیشنهادهای شما استفاده کردم، ممنونم
    چند نکته رو هم لازم میدونم که بگم:
    اول اینکه من یک خواهر کوچک داشتم که تو سن 2 سالگی و قبل از به دنیا اومدن من فوت کرده، بیشتر که فکر میکنم شاید عدم وجود دختر تو خونه ما باعث خیلی از تفکرات و ذهنیات غلط من باشه
    چون من خواهر نداشتم و همونطور که گفتم تا به حال با هیچ دختری رابطه نداشتم، حتی یک رابطه خیلی ساده
    و هرجا هم که مهمونی رفتیم و یا مهمون به خونمون اومده مسلما دخترها به خودشون رسیده بودن و چیزی رو نشون نمیدادن
    و یک سوال هم دارم که دوستان متأهل بیشتر میتونن کمکم کنن، راستش من الآن همسرم و زندگیم رو از دریچه سکس دارم نگاه میکنم و شاید به نکات دیگه توجه نداشته باشم، خداییش سکس چقدر تو زندگی نقش ایفا میکنه؟ آیا اولش همه اینطوری هستند که این مسائل بیش از حد براشون مهم باشه؟
    بعدش من نمیتونم اون خانوم رو طلاق بدم، چون خیلی معصومه، خیلی پاکه، تا قبل از عقد اصلا آرایش نکرده بود، با هیچ پسری رابطه نداشته، حتی از سکس هم چیزی نمیدونست، حتی یک فیلم سکسی تو عمرش ندیده، چیزی که تو دخترهای امروزی به ندرت پیش میاد.
    بعدش هم خیلی دختر نجیب و فهمیده ای هست، حتی وقتی با مادرش قصد بیرون رفتن داره از من اجازه میگیره، یه جورایی خیلی مطیع شوهره و خیلی به من احترام میذاره
    البته ایشون تحصیلات دانشگاهی هم داره و فوق لبسانسش رو یک سال پیش تموم کرده
    راستش رو بخواید این خصوصیات رو هم بعد از عقد متوجه شدم، یعنی بعد از عقد هم متوجه خصوصیات خوبش شدم و هم اونا که گفتم
    فقط من میخوام بدونم که این چیزها عادیه؟ آیا دیگران هم این ذهنیات به سراغشون میاد یا نه فقط من دگیرش شدم؟





    دوست عزیزم سکس خوب در زندگی نقش مهمی داره.

    با مطالعه دقیق تایپتون من نظرم اینه که مقداری صبر کنی وعجله نکن .اول با این مشکلی که مطره کردی خوب کنار بیا بعد برو سراغ سکس.

    آخه من ازاین میترسم که خدای نکرده سکس انجام بشه ودختر از دوشیزه بودن در بیاد وشما هنوز با مشکلت دستو پنجه نرم میکنید .زبونم لال کارتون خدای نکرده خدای نکرده به جدای بکشه اون وقت میدونید چه ضربه ای به این دختر معصوم وپاک میخوره.پس کمی صبر کن ومشکلاتت رو حل کن وبا عش وعلاقه به همسرت فکرکن.

    خدایش خوش بحالت که چنین همسره خوب وپاکی داری.خودتم که بهتر میدونی دختر به این خوبی نادره .قدرشوبدون من جای توبودم مثل پروانه دورش میگشتم.

  6. 6 کاربر از پست مفید کبوتر تشکرکرده اند .

    کبوتر (دوشنبه 07 فروردین 91)

  7. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 فروردین 91 [ 23:38]
    تاریخ عضویت
    1391-1-04
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    840
    سطح
    15
    Points: 840, Level: 15
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    21

    تشکرشده 22 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پشیمانی چند ماه بعد از عقد

    کامران عزیز
    قدش که مناسب برای دختر،اختلاف قدی تون هم عالیه
    این حس شما از نظر من طبیعی نیست،البته من مجردم ولی با دختری دوستم که قصد ازدواج دارم و از همین الان فکر می کنم اگر به عقد من در بیاد کلی شوق خواهم داشت ،
    من همیشه می گم اول هرچی ظاهر مهمه
    اول باید ظاهر دختر به دلت بشینه بعد بری سراغ نجابت و خانواده
    میخوای یک دست کت و شلوار هم که بخری اول باید از ظاهرش خوشت بیاد بعد بری سراغ قیمت و کیفیت جنسش!
    شمام باید اول دقیق ظاهرو اندام ایشون رو بررسی می کردی تا الان نگی این جور و اون جوره
    باید سلیقه خودت رو تو انتخابت لحاظ می کردی اگر شما از هیکل های لاغر خوشت می اد خوب تو خواستگاری به خانواده دختر می گفتید دختر لاغر می خوایم
    من الان سلیقه ام رو می شناسم مثلا می گم دختر مورد علاقه من باید چشم درشت باشه !خوب نمی رم خواستگاری دختری چشمای درشتی نداره.
    شمام باید مشخصات ظاهری مد نظرتو تو دختر بررسی می کردی .
    الانم بدون همین هیکلی که به شما خوش نمی اد خیلی ها می پسندن و این چیزها سلیقه ای هستش
    رو دختر مردم عیب نذار

    ولی پرموییشون هم موضوع مهمی در این مورد بهت حق می دم

    در مورد سکس هم فکر نمی کنم بعدا عادی شه شما باید از همین الان کشش جنسی به ایشون داشته باشید
    بعدا ممکن هست کمتر بشه ولی بیشتر شدنش رو فکر نمی کنم

  8. 3 کاربر از پست مفید ashkannn تشکرکرده اند .

    ashkannn (سه شنبه 15 فروردین 91)

  9. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 03 تیر 91 [ 14:49]
    تاریخ عضویت
    1391-1-06
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    798
    سطح
    14
    Points: 798, Level: 14
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پشیمانی چند ماه بعد از عقد

    باز هم از همه شما دوستان خوب تشکر میکنم
    حالا به نظر شما این موضوع رو با مادرم در میون بذارم یا نه؟
    مادرم میتونه کمکم کنه؟

  10. #26
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اردیبهشت 04 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-04
    نوشته ها
    909
    امتیاز
    18,736
    سطح
    86
    Points: 18,736, Level: 86
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,315

    تشکرشده 3,200 در 813 پست

    Rep Power
    118
    Array

    RE: پشیمانی چند ماه بعد از عقد

    نقل قول نوشته اصلی توسط kamran1362
    حالا به نظر شما این موضوع رو با مادرم در میون بذارم یا نه؟
    مادرم میتونه کمکم کنه؟
    دوست عزیز

    به نظر من اصلاً این کار و نکن.

    ممکنه مادرتون خواسته یا ناخواسته طوری صحبت کنند و یا رفتار کنند که نامزدتون ناراحت بشند.

    از طرفی عادت کنید که صحبتها و مشکلاتتون رو دو نفره باهم و مستقل از خانواده ها حل کنید

    موضوع رو پیچیده تر نکنید.

    تاپیک زیر رو هم بخونید

    تردید و پشیمانی بعد از عقد

  11. 8 کاربر از پست مفید sanjab تشکرکرده اند .

    sanjab (سه شنبه 08 فروردین 91)

  12. #27
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: پشیمانی چند ماه بعد از عقد

    به نظر من قبل از شناخت و آگاهی کافی اقدام به عقد کرده اید .

    در درجه ی اول عدم شناخت و آگاهی از خودتان
    و در درجه ی دوم از این خانم

    طبیعی است که وقتی خودتان را نشناسید و ندانید که کدام معیار برایتان صاحب اولویت است نمی توانید تصمیم درست بگیرد . حال تصمیم گرفته اید و انتخاب کرده و انجام داده اید .

    و نکته ی بعد که برای من سئوال شده

    شما که هنوز با این خانم رابطه ندارید چطور متوجه شدید که تحریک شده اید یا نه ؟! یک بعد و یک طرف داستان خود شما هستید . شما چقدر بلد هستید که زنی را تحریک کنید ؟! به این موضوع فکر کرده اید ؟

    ضمن اینکه شما در این مسیر از واقعیت جنسی خودتان آگاه نبودید . و به دلیل فرهنگ یا سنت و یا مذهب حتی به خودتان اجازه ی فکر کردن در مورد این مسئله را نداده اید . امروز کنار این خانم تازه به این فکر افتاده اید که دستگاه تناسلی دارید و این دستگاه تناسلی بر حسب طبیعت و نظام طبیعت باید کار کند و در نتیجه باید بهش فکر بشه .

    اشکالی هم ندارد.

    نکته در مورد بانوی فوق لیسانس شما .
    ایشان نیز عدم توجه و یا سرکوب جنسی دارد
    . دخترها نیز حتی اگر مذهبی باشند به هر حال در کنار دوستان و دانشگاه ( واحد تنظیم خانواده و..........را پاس می کنند ) و در مورد خودشان و جنس مخالف مسائلی را یاد می گیرند و با همکلاسان صحبت هایی به میان می آید . حتی اگر در بحث شرکت نکنند که باز جای تعجب دارد به هر حال به شکل گذری حرف های سایرین را می شنوند . در نتیجه این امر هم کمی از نگاه من بعید و دور از ذهن است .

    اما راه حل شما و بانو با توجه به شرایطی که در آن هستید چیست ؟

    مسائل و درخواست های جنسی خودتان را به هم بگوئید . پرده ی حیا را کنار بزنید . ایشان امروز همسر شما هستند . فانتزی جنسی داشته باشید . اجازه بدهید حس جنسی در هر دو نفر شما تقویت بشود و رشد کند .

    مستقیم به ایشان نگوئید بدن پر مویی دارید اما غیر مستقیم خواست خودتان را با ادبیات پرنیانی عنوان کنید و بگوئید .

    به این شکل دست همسرتان را بگیرید قدم به قدم در رشد و یادگیری مسائل جنسی به هم کمک کنید . کتاب بخوانید . مطلب بخوانید و........ دقت کنید هر برخورد بدی برای یک عمر روی زندگی جنسی این خانم تاثیر می گذارد .

    پای شخص سوم را به هیچ عنوان در رابطه ی حرمت دار خودتان باز نکنید .

    چرا که مادر شما اگر می توانست برای شما کاری بکند یا دقتی به خرج بدهد جسارتا اینکار را قبل از عقد می کردند و به دقت به بدن ایشان ( همسر محترم ) نگاه می کردند و ..... . ایشان که مسئله ی محرم و نامحرمی نداشته اند؟

    و در پایان

    زندگی جنسی در یک رابطه بسیار مهم است اما همه ی زندگی نیست و باز این بعد از زندگی نیز چون ابعاد دیگر زندگی زناشویی دچار افت و خیزهایی می شود که نیاز به مراقبت و توجه و رسیدگی دارد .



  13. 15 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (سه شنبه 15 فروردین 91)

  14. #28
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: پشیمانی چند ماه بعد از عقد

    سلام

    اره اقا کامران به نظر منم به مادرتون و هیچ کس دیگه نگید...مشاور و اینا اشکال نداره اما نزدیکان نه.

    چون ممکنه مادر شما احساس کنن شما در کنار این خانوم احساس رضایت نداری و بشه شروع مشکلات مادر شوهر و عروس

    همیشه سعی کنید از خوبی ها و ویژگی های خوب همسرتون بگین برای مادرتون
    هم احساس خوب و رضایت به مادرتون میده و هم دیدشون انشالله در زندگی اینده تون به این خانوم عالی میشه

    موفق باشید
    گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.


  15. 3 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (سه شنبه 08 فروردین 91)

  16. #29
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 شهریور 91 [ 03:11]
    تاریخ عضویت
    1390-12-26
    نوشته ها
    123
    امتیاز
    1,027
    سطح
    17
    Points: 1,027, Level: 17
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    163

    تشکرشده 159 در 82 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پشیمانی چند ماه بعد از عقد

    دوست عزیز
    اصلا به مادرتون نگید
    همونطور که دوستان هم گفتن کاملا غیر مستقیم بهش بگید. مثلا همون مثالی که من زدم بد نیست.
    البته که سکس بسیار مهم هستش و حساسیت شما هم بجاست. ولی باید یادبگیرید که شما تنها کسی هستی که میتونی عیب های همسرتو بهش بگی و کاملا در کنارش باشی و بهش کمک کنی که چطوری اونارو رفع کنه.
    دقیقا قدم به قدم باید باهاش باشی و یادش بدی. در واقع هردوتون کنار هم باید مسایل جنسی و جذابیت های سکسی رو یاد بگیرید. ولی با محبت و ادبیات خاص خودش.
    به قول دوستمون سکس فانتزی بسیار راه خوبیه

  17. 2 کاربر از پست مفید آلبالو تشکرکرده اند .

    آلبالو (دوشنبه 14 فروردین 91)

  18. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 اردیبهشت 91 [ 00:22]
    تاریخ عضویت
    1391-12-29
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    680
    سطح
    13
    Points: 680, Level: 13
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پشیمانی چند ماه بعد از عقد

    دوست عزیز من به مشکل شما خیلی فکر کردم و راه حلی که به نظرم میرسه اینه که شما سعی کنید اول قبل از هر رابطه ای باهاش دوست بشید و یه حس شبیه به اینکه یه چیزایی هست که بین خودتون دو نفره و یه شوخیایی هست که مخصوص خودتون دوتاس و غیره رو بوجود بیارید، مشکل شما اینه که همسرتون رو از روز اول به چشم یه زن نگاه کردین و حالا نیاز به یه جور تنوع که تو روابط دوستی و اینا پیدا میشه دارید، چرا که تو اون روابط به خاطر محدودیت های موجود حول رابطه دو طرف نا خودآگاه جسم و روح هم رو بهترین حالت ممکن پیدا میکنن چون دوستشون رو خودشون انتخاب کردن و بخاطرش در مقابل یه سری چیزها ایستادن پس براشون هم جذابه و همون رو میخوان، اما تو روابط همسری اونقدر همه چیز فاشٍ که ذهن آدم بجای جذب شدن فرار میکنه! من فکر میکنم همه زن و شوهر ها باید رابطه دوستی مثل دوران نوجوونی داشته باشن که برای هم جذاب بمونن

  19. 3 کاربر از پست مفید آسمان مهتابی تشکرکرده اند .

    آسمان مهتابی (دوشنبه 14 فروردین 91)


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.