روانشناسان معتقدند که همه آدمها یک آمریکای درون دارند که کلا هیچ غلطی نمیتواند بکند!
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
روانشناسان معتقدند که همه آدمها یک آمریکای درون دارند که کلا هیچ غلطی نمیتواند بکند!
بی دل (جمعه 11 فروردین 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)