از
گلنوش 67
دخترمهربون
ماهی91
خارپشت
چرا خبری نیست!
تشکرشده 6,121 در 1,114 پست
از
گلنوش 67
دخترمهربون
ماهی91
خارپشت
چرا خبری نیست!
نازنین آریایی (جمعه 11 فروردین 91)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
من اومدم .
سلام ،
عید همه مبارک .
ما هم از تعطیلات برگشتیم.
مثل اینکه همه جا امن و امان بوده.
دلم برای همه تون تنگ شده بود.
از اینکه صندوق پستی ام را هم ترکوندید کمال تشکر را دارم.
سبکتکین جون الهی قربونت برم برات سوغاتی توپ آوردم.
مسررور شدم از اینکه بالاخره این [size=medium]مدیر همدردی را هم جیز کردند.
اما دیدم مدیر زرنگ تر از این حرف هاست و با لبه نرم از کنار برخی سوالات گذر کرده بودند.
[/size]
بی نهایت (جمعه 11 فروردین 91)
تشکرشده 3,519 در 509 پست
سلام به همه دوستان خوب و باوفای همدردی
سال نو همگیتون مبارک.
اینجانب داملا به همراه شب بارونی ازدیار شیراز به حضورهمگیتون اعلام می داریم که هیچ دلخوری از هیچ کس
نداریم واز این همه لطف وعنایات شما تشکر وقدردانی می کنیم.
امیدواریم سال91 برای همتون سالی سرشار از سلامتی وشادکامی باشه.
داملا همین جا از تمامی دوستان عزیزخصوصا(جناب مدیر،بالهای صداقت،بهارشادی)کمال تشکر را دارد.
دوستدارتان: شب بارونی وداملا
[size=x-large]
we love you HAMDARDI
=========================
پاورقی: شب بارونی چون شارژ نداشت پستمون مشترک شد.
[/size]
داملا (جمعه 11 فروردین 91)
تشکرشده 500 در 163 پست
سلام خدمت دوستان عزیز.
سال جدید91 رو به همه بچه های تالار تبریک عرض میکنم.
خدمت دوست عزیزم آقای خارپشت خسته نباشی داداشی.
یه چیزی من هر وقت آهنگ مهدی خزرایی رو گوش میکنم ناخداگاه بیاد شما می افتم احساس میکنم صداتون مثل صدای خزرایی هست .ملایم دلنشین پراز سوز.
کبوتر یه حس عجیبی به خارپشت داره نمیدونم چه حسیه.
کلی بگم خیلی دوستتون دارم.![]()
کبوتر (جمعه 11 فروردین 91)
تشکرشده 8,998 در 1,493 پست
سلام داملای عزیزم
خوش اومدین دوباره به همدردی
نمیدونی چقدر خوشحال شدم پستت رو دیدم
من هم از طرف خانواده همدردی به تو و شب بارونی هم خوش آمد می گم هم سال نو رو تبریک
جاتون تو تالار خالیه ها :)
امیدوارم هرجا هستین موفق باشین و خوشبخت
========================================
بهار66 جونم
چی شده خواهر گلم؟
من متخصص در زمینه ناخودآگاهم :D
واسه چی شمارشو نگه داشتی خوب که دستت بره رو شمارش و باقی قضایا؟
خوب پاک کن دیگه خواهر من :)
خوش گذشت بهت؟
به ما که با مهمون داری خیلی خوش میگذره :D تازه ازم به عنوان میزبان نمونه تقدیر و تشکر شده
========================================
بی نهایت جون
گلنوش جون
شما هم خوش آمدین...خوش گذشت بهتون؟
الهیی که همیشه شاد باشین
========================================
راستی چرا ماهی و خارپشت چند وقته نیستن؟
========================================
....
دیگه تموم شد حال و احوالم :D
bahar.shadi (جمعه 11 فروردین 91)
تشکرشده 6,121 در 1,114 پست
بهار شادینوشته اصلی توسط bahar.shadi
ماهی که سر سفره هفت سینههههفعلا گذاشتیم تو تنگ سر سفره ،13 به در می ندازیم تو رودخونه
ولی جدا از شوخی خارپشت خیلی وقته نیومده
فکر کنم ماهی چون اعتیادش رو ترک کرده کم می اد که دوباره دچار نشه ....
بهار66 :) عزیزم من نمی دونم چی بگم فقط می دونم همچین نا خود اگاه هم نیستش ها یکمی به خود اگاهت بر می گرده..
بچه ها می خوام ی چیزی بنویسم نمی دونم کجا .... شاید اینجا هم جاش نباشه ولی اخه مشکل مشاوره ای هم نیستش که براشتاپیک ایجاد کنم
راستش روز سوم عید ما خونه نبودیم اومدیم دیدیم شماره خونه استادم اینا رو گوشی افتاده ...
بعد دوباره امروز ی شماره نا اشنا زنگ زد مامانم برداشت مادربزرگ استادم بود،گفت سال نو مبارک و این حرفا...بعدش گفته بود اگر اجازه بدید ما خدمت برسیم برای تبریک سال نو..
مامانم دست پاچه شد گفت من صحبت می کنم تو خونه بهتون اطلاع می دم ..
بعد اون گفته سال نو هستش بزارید کینه هارو بشوریم،گفته این پسر منو ناامید نکنید
گفته به نازنین بگید 1 ماه خونه نرفته ... می گه یا نازنین یا هیچ کس
مامانم گفت حاج خانم چیزی که تموم شده،قسمت نبوده،این ها مناسب هم دیگه نبودند
ایشالا برای آقا ....هم موارد بهتر هست و بهتره این قضیه دوباره باز نشه
کلی اصرار اصرار یعنی ی ساعت تموم اصرار کرد گفت من بزرگترم به خاطر موی سفیدم حرف منو زمین نندازید
این ها هم خلاصه احساسات من در حال حاضر هستن
در اخر مادرم گفت من برای شما احترام زیادی قائلم و دوستتون دارم و نمی خوام حرفتون رو زمین بندازم ولی این قضیه از طرف ما منتفیه و دیدار خانواده ها مشکلی رو حل نمی کنه...
بعد خیلی محترمانه خداحافظی کرد ...ولی حالا شاید بازم زنگ بزنند چون خیلی اصرارررر داشته ...
مامانم فکر کنم خوشحال باشه ولی به بابام نگفتیم هنوز..
خلاصه اومدم خبر بدم فقط همین![]()
نازنین آریایی (جمعه 11 فروردین 91)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
داملا جان چقدر کار خوبی کردی.
این صفحه تولد که بالا می امد و شما نبودید دلمان ریش می شد.
خیلی از بازگشتتان شنگول شدیم.
بهار شادی ونازنین عزیزم ممنونم به خاطر خوش امد گویی گرمتان.
همه تون را دوست دارم و بهترین ارزوها رو براتون دارم.
برای حامد گلم هم دعا می کنم ایشالله بره خونه بخت با یه دختر خوشبخت.
برای فرهنگ عزیز هم دعا می کنم که مشکلاتش حل بشه و اونم بره سر خونه زندگیش.
برایخارپشت عزیز هم دعا می کنم از این معادله سخت چند مجهولی خواستگاری با موفقیت و پیروزی بیرون بیاد.
برای محمد ابراهیمی گل و بلبل از خدا می خوام خوشبختی را با تمام وجودش حس کنه.
برای دختر های گل تالار، بهار ها و نازنین و از یاد رفته هم دعا می کنمیه بخت خوب گیرشون بیاد و از شر بلایا حفظشون کنه.
برای مدیر همدردی و فرشته مهربان هم اجری می خوام جزیل که اتقدر خالصانه به دیگران کمک می کنند.
برای بالهای صداقت هم از خدا آرامش ویک دید وسیع می خوام که هر چه زودتر به رضایت برسه.
و اما انی جون ایشالله که همیشه مثل الان دلت دریایی باشه.
کیوان عزیز امیدوارم سالی پر از مکاشفات جدید در راه تعالی خویشتن داشته باشید.
چشمک و گلنوش و رایحه عشق هم در کنار همسراشون خوشبختی را باز هم تجربه کنند.
فامو هم زودتر با نامزدش بره سر خونه زندگیش و ارامش واقعی را حس کنه.
بلو اسکای هم همراه نی نی گلشون در کنار همسرشون زیبایی های زندگی را تجربه کنند.
برای آقای SCIکه این روزها خیلی تو هم هستند ایشالله در کارش خدا گشایش ایجاد کنه.
مهاجر بینشان خوبمون را خدا واسمون حفظ کنه.
و اقای بی بی که این اواخر خیلی کم پیدا شده بودند را خدا با یه نیروی روز افزون به تالار برگردونه.
و برای بقیه خانواده همدردی که از قلم افتادند برای همه آرزوی سعادت ، خوشبختی ، عاقبت به خیری دارم برا شون سلامتی می خوام ازخداو همین طور دلخوشی
بی نهایت (جمعه 11 فروردین 91)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
بی نهایت جان از اینکه به یاد من هم بودی ممنون![]()
...................
راستی محمد ابراهیمی خان مدیر گرامی صندلی داغ! بابا یه اقتداری، اهنی تولوپی چیزی از خودت به نمایش بذار! مهمان محترم صندلی داغ می آیند و میروند اما انگار خیال ندارند که پاسخگو باشندهر چی باشه حاکم بلا منازع صندلی داغ شمایی (
ببینیم میتونیم یه شر بزرگ درست کنیم یا نه
)
بی دل (جمعه 11 فروردین 91)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
قربونت برم بی دل جان ، قلم طنزتون فراموش ناشدنیه .
خیلی دوست دارم و از خدا می خوام که این دل آب شده ات را با شادی فراوون بهت برگردونه.
بی نهایت (جمعه 11 فروردین 91)
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
سلامی گرم به همه بچه های تالار
حسابی دلم براتون تنگ شده
عید رو چطور گذروندین؟؟؟؟؟؟؟
من که حسابی خوش خوشانمه
ولی تالار حسابی از رونق افتاده مدیر هم که یه روز عیدی بهمون اجازه ورود به ماورا (انجمن ازاد)رو نداد حداقل یه ساعت بریم ببینیم چه خبره
گلنوش67 (جمعه 11 فروردین 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)