سلام
یکی از دلایلی که باعث میشه انسان احساس تنهایی کنه نداشتن هدفه
اگه شما هدف داشته باشی .شب و روز فکرت مشغول هدفت و راه های رسیدن بهاونه و اصلا به تنهایی فکر نمیکنی
یه چیز رو هم بگم که تو این جامعه مدرنی که ما داریم زندگی میکنیم انسانها دارند از هم دور میشن و کمتر به فکر هم هستند.شب و روز دنبال کار و مشغله هایی هستند که بهشون اجازه نمیده به روابط با دیگران حتی فکر هم کنند
منم تا حدودی مثل خودتم با این تفاوت که تو دانشگاه خیلی دوست دارم اما همیشه احساس تنهایی میکنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)