به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 29 از 53 نخستنخست ... 919202122232425262728293031323334353637383949 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 281 تا 290 , از مجموع 524
  1. #281
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    حال و احوال یاران همدردی (4)

    طلاق شکست نیست .
    به پایان رسیدن عمر یک رابطه است .
    عمر زندگی چکامه و شوهرش هم همین قدر بود و تا اینجا .
    به هر حال چند سالی را با هم گذراندند و همدیگر را تجربه کردند .
    کنار همه ی لحظه های قشنگ زندگی شان بزرگ شدند و تغییر کردند و .....................
    قطعا در نیمه ی پر لیوان این دو نفر خیلی مسائل خوب وجود دارد .
    پس بهتره قضاوت نکنیم .
    من برای هر دو نفر آنها آرزوی سعادت و خوشحالی و تجربه های جدید را دارم .
    حق با شماست آنی جان! بهتر از اینه که بخوای با منت و زور کسی رو برای خودت نگه داری. شاید راه جدید چکامه بیشتر به نفعش باشه. همین جملات شما منو ترغیب کرد تاپیک جدید بزنم. چون حتی نسبت به اتفاقی که واسه چکامه افتاده هم داشتم ناراحتی می کردم!
    واقعا آدم یک موقعهایی باید خودش رو به جریان زندگی بسپره و رها بشه. همه چیز رو با دودوتا چهارتا بررسی نکنه. من این چند وقت انقدر فکر کردم خسته شدم. دلم رهایی می خواد!

  2. 11 کاربر از پست مفید سرافراز تشکرکرده اند .

    سرافراز (جمعه 04 فروردین 91)

  3. #282
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)


    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل
    ااز اون کل کلها که "کیوان" رو هم از دژ تاریک و مخوف سکوت اش میکشه بیرون
    کی من رو صدا زد؟


    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل
    ارسال گزارش تخلف برای مدیر همدردی:

    جناب مدیر! قربانت وشم، باقلوا، سوهان عسلی، ... مار تو آستین پرورش دادین یا مدیر پرورش دادین؟!!!!!! از هر چند تا پستش، چند تاش مراجع را به شورش و فتنه تشویق میکنه! آقا این بچه آخرش دودمان تالار همایونی رو به باد میده ها! نگی نگفت! من یک پیشنهاد دارم: یه چند روزی بفرستینش انجمن آزاد هواخوری تا متوجه بشه انجمن تاریک و عنکبوت بسته کجاست

    کی ؟ کجاست؟ چیه؟ چه رنگیه؟ چه طوریه؟

  4. 10 کاربر از پست مفید keyvan تشکرکرده اند .

    keyvan (جمعه 04 فروردین 91)

  5. #283
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    سلام،

    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار66
    میگم این قانونه 5 سوالی صندلی داغ بدجور دست و پامونو بسته..
    کاملاً موافقم! ما اعتراض داریم :)


    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار66
    خوب اقا حامد شما بگو تا حالا مدیر همدردی رو از نزدیک دیدی؟
    مدیر همدردی که توضیح داده چند بار :)
    با ارتباط خصوصی افراد مخالف هستند. به نظرم درست هم می گویند.

    ولی 2 شب پیش خواب مدیر همدردی رو دیدم!
    پوستش تیره بود. تو یک جمعی نشسته بود :)


    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل
    ارسال گزارش تخلف برای مدیر همدردی:

    جناب مدیر! قربانت وشم، باقلوا، سوهان عسلی، ... مار تو آستین پرورش دادین یا مدیر پرورش دادین؟!!!!!! از هر چند تا پستش، چند تاش مراجع را به شورش و فتنه تشویق میکنه! آقا این بچه آخرش دودمان تالار همایونی رو به باد میده ها! نگی نگفت! من یک پیشنهاد دارم: یه چند روزی بفرستینش انجمن آزاد هواخوری تا متوجه بشه انجمن تاریک و عنکبوت بسته کجاست
    این یعنی من دیگه؟! من رو می گی؟ کیــــــــــه؟
    کیـــــــــــــــه؟
    کیـــــــــــــــــــــــ ــــه؟ :)


    طاهره خانم عید شما مبارک :)

    همگی شاد باشید.


  6. 11 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (شنبه 05 فروردین 91)

  7. #284
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    نقل قول نوشته اصلی توسط keyvan

    کی من رو صدا زد؟
    ...
    کی ؟ کجاست؟ چیه؟ چه رنگیه؟ چه طوریه؟
    هیچی کیوان خان! ببخشید که چرت مبارک را پاره کردیم! لالاتونو ادامه بدید جناب ناظم:cool:

    نقل قول نوشته اصلی توسط hamed65

    ولی 2 شب پیش خواب مدیر همدردی رو دیدم!
    پوستش تیره بود. تو یک جمعی نشسته بود :)
    ...
    نگفتم اقای مدیر اعظم؟ آخه مدیر شما اگه ریگی به کفشش نیست باید یک همچین خوابی ببینه؟ پوست تیره؟!!!! چه جسارتااااااااااااااااا!

    این یعنی من دیگه؟! من رو می گی؟ کیــــــــــه؟
    کیـــــــــــــــه؟
    کیـــــــــــــــــــــــ ــــه؟ :)
    بله دیگه حامدخان منم جای شما بودم تمارض مینمودم به آلزایمر! توجه مینمویی؟
    .....

    بهارجان والله چه عرض بنمویم که ما هم این سوالات هی تو دلمون وول میخوره ولی نمیشه بپرسیم. این صندلی داغ آقای مدیر هم با قوانین سختی که وضع کرده اند شده حکایت اون بنده خدایی که گفت: ننه مو میفروشم. گفتند عجب! یعنی واقعا ننه تو میخوای بفروشی؟!!!! گفت آره ولی یه قیمتی میگم که کسی نتونه بخره!!

    ................

    انی جان! ممنون از توجهت. اصلا دلم نمیخواست قبلی را عوض کنم و فکر میکردم چیزی بهتر از کلام خدا نمیتونم بذارم. اما برای من خیلی زیاد بود...وقتی آواتار قرآنی میذاری تکلیفت سخت میشه. انشا الله یکروز در خودم دوباره ببینم که اون آواتار را برگردانم. این دختر خانوم هم شباهت زیادی به خودم داره. (وای ماااااااااادر شناسایی شدم رفت!)

  8. 7 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (دوشنبه 07 فروردین 91)

  9. #285
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 2 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    سلام
    اينجانب اينجا اعلام مي كنم كه اشتباه كردم و از فرصت خودم در صندلي داغ سواستفاده كرده و از مدير همدردي سوالهاي مشاوره اي پرسيدم.
    از مدير همدردي عذر خواهي مي كنم و براي جبران اشتباهاتم تقاضا دارم فرصتي دوباره به من بدهند تا 5 سوال ديگر بپرسم!

    با تشكر!

  10. 5 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (شنبه 05 فروردین 91)

  11. #286
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 2 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    من هم سخت نادم و پشیمان ام

    بدینوسیله اعلام میدارم برخلاف قوانین تالار بنده سوالهای غیر تخصصی و غیر مشاوره ای پرسیدم تازه به تذکرات محمد ابراهیمی هم گوش نکردم و سوالهای خصوصی و شخصی!!! پرسیدم و کلی از این کارهای بدبد بد که بدینوسیله تقاضای بخشش دارم و در راستای همسو شدن با اهداف تالار از مدیر محترم تقاضامندم فرصت دیگری به بنده بدهند تا سوالهای هدفمند و تخصصی بپرسم که به حال بشریت مفید باشد و به ارتقای تالار خیلی خیلی خیلی زیاد کمک بنماید

    قبلا از سعه صدر و بذل همکاری آن مدیر محترم بسیار ممنون و سپاسگذارم

    ..................................................

    من نمیدونم چرا همیشه دعاهام برعکس جواب میده! هر سال برای هر موردی دعا میکنم که بهبود پیدا کنه، به یک وضعی در میاد که دیگه هیچ جوری نمییشه جمعش کرد! دعا میکنم یه بنده خدایی کارش بگیره، از کار اخراج میشه! دعا کردم سلامتی بده، عجب امسال من در سلامتی بسر بردم! دعا کردم زندگیم از این رو به اون رو بشه، واقعا از اون رو به این رو شد!!! کن فیکون شد

    دیروز گفتم گور بابای دنیا و مشکلات ریز و درشتش!!! کودک درونو عشق است. برای یه کار اداری رفته بودم بیرون (کار اداری؟!!!) بله کار اداری. اما در عرض ده دقیقه انجام شد!!!! به کودک جان گفتم پایه ای؟ گفت آره بزن بریم. سرمونو انداختیم پایین و سوار یه ماشینی شدیم که مسیرش به سمت بازار و ددری و اینا بود. رفتیم کلی قاقالیلیای خوشمزه خوشمزه خریدیم. بعد دیدیم حال میده بریم لباس بخریم. رفتیم چند تا لباس (چند تا چند تا) خریدیم. دیدیم واااااای حال میده همونجا لباسها رو بپوشیم. پای صندوق کتمو در آوردم دادم به اون خاله صندوقدار ه گفتم خانم لطفا اینو بذارید با لباسها توی کیسه پلاستکی و اون کت رو بدید من بپوشم. گفت میخوای اینو بپوشی؟ گفتم آره اون خوبه این بده اخه! خانمه کلی خندید. پوشیدیم و رفتیم بیرون دیدیم ساعت حدود پنجه و ما گشنمونه. رفتیم سراغ یه رستوران با حال جالبه که این رستورانه یه جورایی مردونه است، مام عین یه مرد چی داااااش رفتیم نشستیم. یهو نگاههای ساپورتیو و حمایتگرانه یه عده لوطی که میخواستند به یه خانوم فوری سرویس بدن، رستوراندار رو تعقیب کرد تا آخرش گفتن به خانوم سرویس نمیدی؟ (مثلا یواش میگفتند) رستورانیه دمش گرم ، گفت بذار حالا فکراشو بکنه بعد (آخه مشتری ثابتشم منو میشناسه میدونه آدمی نیستم که تا برسم بگم فلان غذا رو بیار) منم حسابی عکس خوشگل غذاها رو که به دیوار بود با توضیحات و اینا بررسی کردم بعد هم یه غذا مردونه سفارش دادم که الحق مردونه هم بود (سه تا خانمو سیر میکرد) غذامونم خوردیم باز یه خورده دیگه گشت و گذار و در نهایت هلاک و شهید اومدیم خونه. یکی دو دور لباسهای خوشگلمونو امتحان کردیم ولی انگار نخیر فایده نداشت! این کودک جان میگفت اون لباسها رو تنمون کنیم باهاش بخوابیم خیلی حااااااااااال میده. دیدیم نه بابا دیگه این یکی رو نمیشه به حرف این کودکه گوش کرد: یعنی با اور و پالتو و لباسهای بیرون مگه مییییییییییشه! و همینجوری که کلی برای خودمان ذوقمرگ بودیم، نشسته پای تلویزیون خوابمون برد.

    این بود انشای ما

  12. 6 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (جمعه 04 فروردین 91)

  13. #287
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    96 کاربر فعال در 15 دقیقه گذشته (10 عضو، 4 نفر بصورت پنهانی و 84 مهمان).
    Google، Baidu، maryam123، parvane123، sarshar، setareh7، بی دل، محمدابراهیمی

    پیرو تخیلات عنکبوتی حامد (پست دیروز) باید عرض کنم متاسفانه حق با ایشون بود تالار انگار خاک مرگ پاشیده باشی توش:301 نه پستی! نه حال و احوالی! نه اعضا آنلاینی. چهار نفر هم که خودشونو عین روح در پس پرده پنهان کردند جهت افزایش رعب و وحشت در لابلای این تار عنکبوتها و تاریکی. بعد این خفاشها هم یه جیغی میشکن و یهو از جلوی چشمت بال میزنند و میرن

    84 تا مهمون پشت درند و منتظر تعارف که بیان تو. خودمونیم خداییش چند تا از این مهمانها مهمان نیستند و اهل خونه اند؟

    اه اه اه اه! دو باره پنج شنبه جمعه اومد و همه فکر میکنند حتما باید برن به یه سمتی. چقدر من از این پنج شنبه جمعه ها خوشم نمیاد. اصلا چقدر تعطیلی خوب نیست! تا تعطیلی میشه همه فکر میکنند باید برن شمال. بعضی ها هم که نمیرن شمال میرن جنوب. چند وقت پیش یکی ازم می پرسید عیدو میرید شمال یا جنوب؟ !!!! من میخواستم یه خورده برم غرب بعدشم برگردم به سمت شرق! البته من عااااااااااشق کیش و قشم هستم (فقط این دو تا جزیره رو در جنوب دیدم) ولی نه ایام عید.

    بذار تو این خلوتی یه تست صدایی بزنیم ببینیم صدامون اکو میشه یا نه:
    آااااااااااااااای غریبی بی کسییییییییییییییییییییی.... تحریر....های های ها های های

  14. 9 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (جمعه 04 فروردین 91)

  15. #288
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 2 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    بچه ها شما ها که اینقدر دست به طنز نوشتنتون خوبه ، سر دستتون (جناب بی دل خانم) هم که به سلامتی تشریف اوردند لطفا بیایید و به تاپیک "شوخی با همدردی" هم لطف کنید و چند تا طنز هم اونجا بنویسید تا از بیکاری دربیایید. البته چشم ما رو هم روشن می کنید. دیگه عیده دیگه.

    پیش خودمون باشه ولی خودم به عللی طنزام ته کشیده. گفتم بیام اینجا سوء استفاده کنم.


  16. 4 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (شنبه 05 فروردین 91)

  17. #289
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    نقل قول نوشته اصلی توسط hamed65
    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار66
    میگم این قانونه 5 سوالی صندلی داغ بدجور دست و پامونو بسته..
    کاملاً موافقم! ما اعتراض داریم :)
    وای مثل اینکه این محدودیت 5 تا سوال از مدیر همدردی، اعتراض همگان رو برانگیخته ،الخصوص آقای ابراهیمی که هی طی پیام های خصوصی مکرری به بنده اعلام کرده اند که این یعنی چه ! و کلی هم عصبانی شدند البته خودشون می گن اصلا عصبانی نیستن فقط یعنی چه که 5 تا سوال بیشتر نباشه،نظم صندلی داغ به هم خورده و قوانین به هم خورده ......
    ولی آخه چون مدیر جان سرشون شلوغه و الان هم تعطیلات عیدو دید و بازدید هست
    گفتن که لطفا بیش از 5 سوال ازش نپرسند چون وقت کافی برای پاسخ گویی ندارند....


    بعدشم نوبت آقا حامد که شد (نوبتشون نزدیکه ان شاال...) جبران می کنیم از همین الان می گم می تونید از ایشون تا سقف ..
    سقف نداره تا هرجا دلتون خواست سوال بپرسید...:)


  18. 9 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (دوشنبه 07 فروردین 91)

  19. #290
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    سلام به اعضای خوب تالار 13 فروردین همه اعضای خوب تالار و مدیران خوب تالار مهمان خانم انی هستند
    خانم انی 13 فروردین اش رشته خوب عا لی درست کن
    زرشک پلو با مرغ خوب درست کن
    زرشک خوب پاک شود خیلی دقت کنید
    برنج خوب عا لی ابکش کنید
    مرغ خوب سرخ کنید
    رشته اش بخرید داشته باشید اماده باشد
    سبزی اش خوب پاک کنید


  20. 13 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (دوشنبه 07 فروردین 91)


 
صفحه 29 از 53 نخستنخست ... 919202122232425262728293031323334353637383949 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.