سلام خدمت شما
ببینید میتونید از طریق ریش سفیدی در فامیل اقدام کنید؟
شما الان باید صبور باشید...
الان حرف حسابشون چیه؟خب اگر قصدشون جداییه باید برن اقدام کنن دیگه..کردن اینکار رو؟ اگر نکردن پس چرا دست دست میکنن؟
شما نمیتونی مرخصی ساعتی بگیری بری با همسرت صحبت کنی؟
یا دم در محل کارش منتظر بمونی؟
اگر میتونید برید جایی تنها با پدرش صحبت کنید
به همسرتون بگید این ما هستیم که قراره تا آخر عمر زندگی کنیم .قرار نیست پدر و مادرت همیشه در تصمیم گیری ها مارو راهنمایی کنن.
من فکر میکنم این خانواده چون انعطاف بیش از حد شما رو دیدن مطمئن هستن شما به خواسته های دیگرشون تن میدید...
فعلا صبور باشید و جواب سوالها رو بدید.نگران طلاق هم نباشید.
به این راحتی ها طلاق نمیدن و یک پروسه 2 ساله هستش...!
هرطور شده تنها گیرش بیارید و بهش گوشزد کنید که با این کارها زندگیتون در معرض فروپاشی قرار میگیره.
از لحاظ عقیدتی و مذهبی چطوره خانومتون؟
انشالله حل میشه فقط صبور باشید و به خدا توکل کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)