مریم عزیزم مرسی گلم لطف کردی
خیلی ممنون هم واسه نماز و هم ختم نادعلی وهمراهی هات
عزیزم نمیدونم که تو این محیط مجازی چطور میتونم لطفت رو جبران کنم
تنها کاری که از دستم برمیاد ان شا ا... در مکه کنار خانه خدا و حرم پیامبر واست نماز میخونم و طواف مستحبی برات انجام میدم ....البته واسه همه بچه های همدردی نماز خواهم خوند اما واسه تو دوست گلم حسابی اختصاصی
دوستان عزیز همدردی
از تمام راهنمایی ها وراهکارهاتون ممنونم من 2 فروردین عازم سرزمین وحی هستم همینجا از همگی خداحافظی میکنم و در کنار کعبه عشق و حرم پیامبر دعاگوی همه شما هستم
ان شا ا... با خبرهای خوبی بر میگردم
همتون رو دوست دارم خواهر وبرادران عزیزم












علاقه مندی ها (Bookmarks)