سلام دوستان عزیز
مثل همیشه به خاطر مهمونی که اومده به خونمون دعوامون شد. اگه از طرف خونواده من باشه ( البته خیلی کم میان چون اقا از اونا خوشش نمیاد ) دعوا سر اینه که چرا اینقدر طولانی موندن چرا فلانی این حرف را زد و از این حرفها و اگه از طرف خونواده خودش باشن که دعوا سر اینه که چرا اینجوری حرف زدی چرا غذا بد بود و البته این حرفها را جلوی خونواده خودش می زنه
کلا شوهر من از دسته مردان سلطه جو است
چند روز پیش برادرای من چند روز مهمان ما بودن دو تا پسر مجرد که تازه کلی هم به من کمک هم می کردن. سر همون چیزایی که گفتم دعوا شد و حالا افا افتاده توی دنده لج و بی محلی .
البته توی دعوای ما همیشه کتک و تحقیر هست و جالب اینکه بعد از دعوا هیج کدوم را یادش نیست و انتطار داره که من هم یادم نباشه و برم جلو عذر خواهی کنم البته من همیشه این کار را می گردم که دعوا تموم بشه و خوب همه چیز عالی بود ولی این دفعه اولین باری بود که هم جوابش دادم هم دیگه برای اشتی جلو نرفتم
حالا اون روشش شده که توی خونه حرف نمی زنه و یا تا نصفه شب بیرون می مونه

سوال اینه که چرا حاضر نیست اشتباهشو قبول کنه
چه جوری می تونم در مقابل این بی محلی ها عذاب نکشم