به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 43
  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 08 آذر 91 [ 15:32]
    تاریخ عضویت
    1390-10-19
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    1,278
    سطح
    19
    Points: 1,278, Level: 19
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    93

    تشکرشده 93 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همسرم اندام خاصی می طلبد میترسم ظاهرم یه مشکل جدی بشه...

    برای رفع این مشکل به نظرتون چه کتابی رو من و همسرم باید بخونیم؟؟؟
    مخصوصا برای همسرم چه کتابی رو معرفی میکنید؟؟؟

  2. #32
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: همسرم اندام خاصی می طلبد میترسم ظاهرم یه مشکل جدی بشه...

    بهاران جان خیلی دقیق و مو شکافانه به صحبت های همسرت توجه می کنی و برای خودت تفسیر می کنی حرفاش رو
    و این اصلا درست نیست!نمی دونم چرا داری از چنین بحث ها و حرفایی برای خودت مشکل درست می کنی ...
    در مورد مشکل اولی که مطرح کردی،خوب تو الان سنت کمه و تجربه ای هم از مسائل زناشویی نداری و حس می کنی اگر شوهرت بهت گفت که این طوری دوست داره ،معنیش اینکه شما الان براش جذاب نیستی و اون به خانمهای دیگه توجه می کنه...
    ولی چنین چیزی نیست،اون همین جوری ی حرفی زده
    نمی گم الکی گفته،خوب شاید واقعا چنین چیزی رو دوست داشته خوب ،ولی شما رو هم دوست داره ....شما رو همین طور که هستید دوست داره و اینکه نظرش رو بیان می کنه نشون دهنده این نیست که با این قضیه مشکل جدی داره،خوب مردا حساسیت خانمهارو راجع به ظاهرشون درک نمی کنند و اون نمی دونه که شما از این حرفش چقدر ناراحت شدی،بدون فکر این حرف رو گفته وخواسته که شما تغییر کنی ولی اگر تغییر خاصی هم نکنی اصلا ناراحت نمیشه و این موضوع براش مشکل عمده ای نخواهد بود..
    انقدر به این موضوع گیر نده باور کن شاید اون الان اصلا خودش یادش نباشه به تو چی گفته...
    دیروز رفته بودم خرید ی چیز خیلی جالبی دیدم یاد شما افتادم
    ی لباس زیر که از داخل ابر داشت و تو عکس هم خیلی طبیعی به نظر می اومد..می خوای ی دونه از اون ها بخر :)
    حالا امتحان کن


    در مورد حرفای اون روزتون هم به نظر من اصلا حرفایی نبوده که بخوای جدی بگیری و جدی بهش فکر کنی ....
    خوب واقعیته دیگه خانما نمی تونند دو تا شوهر کنند!
    تازه اون از این حرف شما بدش می اد و غیرتی هم میشه...دیگه سعی کن از این بحث ها راه نندازی ،

  3. 6 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (سه شنبه 23 اسفند 90)

  4. #33
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array

    RE: همسرم اندام خاصی می طلبد میترسم ظاهرم یه مشکل جدی بشه...

    نقل قول نوشته اصلی توسط baharann
    تسوکه جان ممنونم بابت راهنمایی هات ولی فکر کنم حساسیتم بی مورد نبود
    دیشب نشسته بودیم پای تلوزیون داشتیم سریال نقطه سر خط و می دیدیم که یهو من گفتم خانم صمد خیلی اشتباه کرد که اجازه داد به شوهرش تا نقش شوهرو برای یه زن دیگه بازی کنه
    که بحث شروع شدو گفت نه به نظر من خوب کاری کرد که قبول کرد من گفتم تو باید از یه لحاظ دیگه بسنجی و بگی خوب بود
    از این لحاظ که فکر کن یه نفر بیاد و به تو پیشنهاد بده که بزار زنت نقش زن منو قبول کنه
    اون موقع دوباره همین حرف و میزدی
    گفت نه این قضیه ناموسیه برا آقایون اشکالی نداره ولی برا خانوما که نمیشه
    و خلاصه ...
    گفت اسلام به آقایون اجازه داده........... قبلا با اجازه همسر اولشون بود ولی چون داره فساد زیاد میشه و جمعیت خانومها بیشتر شده به آقایون اجازه داده که بدون اجازه همسر اولشون مجددا ازدواج کنن
    تازه اگه دو تا زنم بگیرن یه تعدادی دختر مجرد هم میمونه
    من این حرفارو که میشنیدم داشتم سکته میکردم و اصلا به روی خودم نیاوردم که یهو حرفشو قطع کردم که این حرفا واسه ما نون و آب نمیشه پاشو بریم شام بخوریم
    بحث تموم شد ولی حرفهای همسرم هنوز تو ذهن منه
    تازه داشتم راجع به این موضوع بی خیال می شدم که دیشب این حرف و زد
    شما بودید چه حسی بهتون دست می داد

    عزیزم من بودم اصلا این بحث حساسیت زا از اول شروع نمی کردم. بعدم که شروع کردم انتظار بدتر از اینم داشتم. اخه دختر خوب این کارا چیه میکنی. سعی کن کمی حساسیت ها تو کم کنی. انگار همش منتظری شوهرت به خاطر عیبهایی که تو خیال خودت برای خودت ساختی بره زن بگیره. در مورد همسرت با چنین پیش زمینه فکری ای داری رفتار می کنی.

    ببین شوهرم یک حرف خوبی می زنه. میگه احترام هر کس دست خودشه. اگر کسی تو چشمهات نگاه کرد و یک فحش خیلی بدی هم بهت داد اگر خودت برای خودت احترام قائل باشی جواب نمی دی و می گی با من نبود.

    شما هم سعی کن خودت رو دوست داشته باشی.

  5. کاربر روبرو از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده است .

    deljoo_deltang (چهارشنبه 24 اسفند 90)

  6. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 26 اسفند 90 [ 00:13]
    تاریخ عضویت
    1390-12-04
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    755
    سطح
    14
    Points: 755, Level: 14
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 22 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همسرم اندام خاصی می طلبد میترسم ظاهرم یه مشکل جدی بشه...

    دوست خوبم.
    بیشتر مردا از این حرفا میزنن که "مرد حق دارخ 2تا زن بگیره" و .... ولی به نظر من که این حرفارو فقط جلوی خانوما میگن و اونم واسه اینکه حس برتری طلبیشون ارضا بشه.
    گلم چرا باید یه چنین حرف پیش پا افتاده ای که اکثر مردا هم میگن انقدر روی تو تاثیر بذاره؟
    من کم ندیدم خانومایی که به شوهراشون میگن طبق اسلام زن بخاطر کار خونه میتونه از شوهرش حقوق بگیره یا طبق اسلام اگه زن به شوهرش پول قرض داد میتونه بهره پول رو هم از شوهرش بگیره. ولی اینا فقط حرفه واسه اثبات خودشون. کدوم زنی رو دیدی که این کارا رو بکنه.
    مردی هم که بخواد این کارا رو بکنه که به دنبال توجیه شرعیش نیست و میتونه هر کاری خواست بکنه و هیچ کسم نفهمه.
    پس بیخودی رو این صحبتی که بینتون رد و بدل شده کلید نکن عزیزدلم

  7. 4 کاربر از پست مفید مهسااعتدال تشکرکرده اند .

    مهسااعتدال (پنجشنبه 25 اسفند 90)

  8. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 18 خرداد 91 [ 13:09]
    تاریخ عضویت
    1390-12-03
    نوشته ها
    55
    امتیاز
    1,129
    سطح
    18
    Points: 1,129, Level: 18
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    56

    تشکرشده 56 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همسرم اندام خاصی می طلبد میترسم ظاهرم یه مشکل جدی بشه...

    اگر روزی این اتفاق بیفته مطمئن باش ناشی از اعتماد به نفس پایین شما بوده.
    خودت رو دست کم نگیر . هرکدوم از ما هرچقدر زیبا هم که باشیم همیشه از ما زیباتر وجود داره. تا وقتی خودت از اندام خودت راضی نباشی نمیتونی احساس رضایت به همسرت بدی. اعتمادی که در وجود خودت یافت نمیشه رو چجوری میتونی به همسرت منتقل کنی؟!
    رو اعتماد به نفست کار کن تا بیش از پیش از زندگی لذت ببری

  9. 2 کاربر از پست مفید ماه منیر تشکرکرده اند .

    ماه منیر (چهارشنبه 24 اسفند 90)

  10. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 08 آذر 91 [ 15:32]
    تاریخ عضویت
    1390-10-19
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    1,278
    سطح
    19
    Points: 1,278, Level: 19
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    93

    تشکرشده 93 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همسرم اندام خاصی می طلبد میترسم ظاهرم یه مشکل جدی بشه...

    یه چیزی میگم دعوام نکنیدا
    ببینین من قبلنا خیلی اهل طالع بینی و فال و این حرفا بودم
    شوهر من متولد خرداده
    توی طالع بینی خردادی ها نوشته مردای خردادی دوزنه اند من قبلا ....قبلا که میگم یعنی تو مجردیم خیلی از دوزنه بودن مردا میترسیدم
    وقتی که متوجه شدم که شوهرم متولده خرداده دیگه هیچی
    البته این همه ی دلیلش نیست
    میدونم هرچی از این موضوع بدم بیاد و منفی بهش نگاه کنم بیشتر به سمتم میاد ولی نمیدونم چرا این فکرو خیال ها دست از سرم ور نمیداره
    خسته شدم از بس تو این فکرو ترس بودم

  11. کاربر روبرو از پست مفید baharann تشکرکرده است .

    baharann (پنجشنبه 25 اسفند 90)

  12. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 18 خرداد 91 [ 13:09]
    تاریخ عضویت
    1390-12-03
    نوشته ها
    55
    امتیاز
    1,129
    سطح
    18
    Points: 1,129, Level: 18
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    56

    تشکرشده 56 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همسرم اندام خاصی می طلبد میترسم ظاهرم یه مشکل جدی بشه...

    جمله م رو دوباره تکرار میکنم:
    اگر روزی این اتفاق بیفته مطمئن باش ناشی از اعتماد به نفس پایین خودت بوده و نه ماه تولد همسرت!
    متاسفانه شما رو نظرات دوستان فکر نمیکنی و تنها رو حرفها و افکار غلط خودت تمرکز میکنی.

  13. کاربر روبرو از پست مفید ماه منیر تشکرکرده است .

    ماه منیر (چهارشنبه 24 اسفند 90)

  14. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 08 آذر 91 [ 15:32]
    تاریخ عضویت
    1390-10-19
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    1,278
    سطح
    19
    Points: 1,278, Level: 19
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    93

    تشکرشده 93 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همسرم اندام خاصی می طلبد میترسم ظاهرم یه مشکل جدی بشه...

    ماه منیر عزیزم این و همینجوری محض اطلاع گفتم ولی این اصلا برام مهم نبود چون بعد از عقدم کاملا عقیدم راجع به فال و طالع بینی از بین رفت
    الان این جوابتونو که خوندم با اینکه قبلا مطالب و چند بار خونده بودم.....رفتم و از صفحه ی اول خط به خطشو با دقت خوندم
    مثل قبلا کلی آرامش گرفتم
    من یه جورایی جوابم و گرفتم .......فقط فقط میخام بدونم چطوری اعتماد به نفس خودم و بالا ببرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چون هنوز احساس میکنم توی این موضوع ضعیفم..........و خیلی از مشکلاتم هم بر سر همین موضوعه

  15. #39
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 18 خرداد 91 [ 13:09]
    تاریخ عضویت
    1390-12-03
    نوشته ها
    55
    امتیاز
    1,129
    سطح
    18
    Points: 1,129, Level: 18
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    56

    تشکرشده 56 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همسرم اندام خاصی می طلبد میترسم ظاهرم یه مشکل جدی بشه...

    آفرین بر شما
    کتاب اعتماد به نفس در 10 روز نوشته ی آقای حورایی رو خودم خوندم و بنابراین پیشنهاد میدم. کتاب در این زمینه زیاده تو اینترنت هم میتونی سرچ کنی

  16. کاربر روبرو از پست مفید ماه منیر تشکرکرده است .

    ماه منیر (چهارشنبه 24 اسفند 90)

  17. #40
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 دی 91 [ 15:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-20
    نوشته ها
    614
    امتیاز
    10,182
    سطح
    67
    Points: 10,182, Level: 67
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 268
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    2,396

    تشکرشده 2,459 در 516 پست

    Rep Power
    79
    Array

    RE: همسرم اندام خاصی می طلبد میترسم ظاهرم یه مشکل جدی بشه...

    شما وسواس فکری داری و الکی میگردی دنبال این که توی حرفهای همسرت سر نخی از هوو پیدا کنی. شاید همش کت شوهرت را چک میکنی که روی اون موی زنانه پیدا کنی و ... راه کار شما اینه که فکرت را از این منفی بافی ها خلاص کنی. این منفی بافی ها برات سمه و باعث میشه که اگه شوهرت هم خوب باشه تو همش بد فکر کنی و نسبت بهش سرد بشی و زندگی ات را خراب کنی.

    اینی هم که مردا میگن می خوام دوباره زن بگیرم و ... همش حرفه. توی یه مهمانی نشسته بودیم و مردهای جمع این را گفتند و همش میخندیدند و خانم ها میگفتند که نه، نمیشه و ... و مردها از این اذیت کردنها خوششون میاد و البته وقتی میبینند که زنشون ناراحت میشه و باهاشون اخم میکنه، بیشتر کیف میکنند که آخ جون زنم منو دوست داره و ... البته راه درستی نیست اما خب برخی از مردها از این راه استفاده میکنند. خیلی جای نگرانی نیست. برادرم وقتی خانمش غذای خوبی میپزه میگه: چون غذات خوب بود، فعلا سرت هوو نمیارم.

    اما شما خیلی اشتباه کردی که در مقابل این حرف شوهرت بحث دو شوهری را پیش کشیدی. این شوخی برای مردها اصلا قابل تحمل نیست. شاید با این حرفت باعث بشی که شوهرت در مورد تو بی اعتماد بشه و با خودش فکر کنه که زن من خیلی پایبند به زندگی نیست. حواست را جمع کن. بازی بازی زندگی ات را خراب نکنی. در موارد بعدی هم دیگه این بحث ها را الکی ادامه ندی بهتره.

  18. 4 کاربر از پست مفید tesoke تشکرکرده اند .

    tesoke (پنجشنبه 25 اسفند 90)


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مرخصی اعضاء تالار ....( چند وقت به مرخصی می روم)
    توسط محمدابراهیمی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 فروردین 97, 16:35
  2. ایا به خاطر نی نیم بهتره این ترم رو مرخصی بگیرم؟
    توسط MYBABY در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: جمعه 10 شهریور 91, 13:26
  3. دخالت خانواده در امور شخصی
    توسط roze-zard در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 مرداد 91, 01:39
  4. انتخاب شغل و دغدغه های شخصی
    توسط محمد ضا در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 بهمن 86, 16:49

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.