به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 55

Threaded View

  1. #40
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: رفتار مدیرمون با من عوض شده

    نازنین جان

    دقت داشته باش ، که حتی اگر به شما گفت اخراج ، هیچ تغییری در رفتار و قاطعیت شما ایجاد نشه . شما خیلی محکم باش . احتمالاً ایشون انتظار اینکه شما در چهره ات آثار ناراحتی یا حتی سکوتی تلخ باشد و حتی پذیرفتن امر او اما همراه با سکوت را دارد .

    شما خیلی خونسرد ، همون کاری که گفته انجام بده و منتظر باش تا رفتار بعدی او را ببینی و با توکل به خدا بهترین واکنش را داشته باشی . فقط در ذهنت خودت را حتی تا اخراج هم آماده کن و برات بی اهمیت باشه . مهم اینه که شما میدون خالی نکرده باشی بلکه خود ایشون شما را از میدان خارج کند .

    بنا براین وقتی به بالاتر از سیاهی هم فکر کردی هر حرکت دیگه ای از سوی ایشون برات آسون میشه و با خونسردی و تسلط برخود برخورد خواهی کرد . مهم اینه که شما از موضع رفتار خود یعنی حفظ حریم و خطوط قرمز پایین نیایی .

    اگر بعداً خواست توجیه کنه . شما یا اصلاً پاسخ نده ، یا بگو مگر حرف بنده انتقاد و یا حمله ای به شما بود که دارید از خودتون دفاع می کنید . من فقط در جواب سئوال آنروز شما در مورد پیامک و بعدش که پیامکی فرستادید که غیر کاری بود و ...... و بعضی اموری که ربطی به شرح وظیفه من نداره مثل انتخاب عکس برای دکستاپ شما و .... خواستم روحیه و اخلاق و خط قرمزهایم برای شما به عنوان مافوقم روشن باشد ، بنابراین اصلاً نیازی به پاسخ به اون ایمیل نبوده و نیست موارد فقط جهت اطلاع شما بود .

    یعنی در درجه اول سکوت اگر لازم بود حرف زده بشه با این مضمونی که اشاره کردم .

    ظرفیت تاپیک هم تکمیل شد و با اجازه میره برای قفل . فقط در صورت نیاز خیلی زیاد به دریافت راهنمایی تاپیک دیگری باز کن . و الا تا آنجا که ممکن است سعی کن خودت فکر کنی ، خلاقیت به خرج بدهی و با قالب کلی ای که از راهکارها گرفته ای تشخیص بده ، تصمیم بگیر و عمل کن ، و آخر سر هم ما را در جریان قرار بده تا این تاپیک را به نتیجه رسیده اعلام کنیم .

    موفق باشی

    .

  2. 9 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (پنجشنبه 25 اسفند 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کمک کنید کامل خودمو عوض کنم و تیپم و رویه ام عوض کنم
    توسط مینای سخن گو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 شهریور 94, 07:57
  2. دعوای مادر شوهر - چطور با مادر شوهرم کنار بیایم (دخالت های مادر شوهر)
    توسط عسلک در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: جمعه 29 دی 91, 23:48
  3. دعواهای همیشگی وحل نشدنی
    توسط ghamar در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 آبان 91, 00:32
  4. عواملی که موجب پایان یک رابطه می شوند
    توسط keyvan در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 10 شهریور 91, 23:56
  5. نامزدم عوض شده !
    توسط melisaa در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 آبان 90, 13:31

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.