میدونم که کارم درستا نیست ولی خواهش میکنم بزارید حداقل یه روز این پست بمونه بعد حذفش کنید.
نقل قول نوشته اصلی توسط صنم_64
وااااااااااااي يعني ازدواج اينقدر مهمه؟ كه بخاطرش افسرده بشي و غصه بخوري؟؟؟ ولش كن اين فكر ازدواج رو، رهاش كن و تمركزت رو ازش بردار تا بهترين نتيجه ها رو ببيني. تا وقتي كه ذهنت درگير باشه و ساز نااميدي بزني هيچ كاري پيش نميره. كار ازدواجتو دست خدا بسپار تا ببينيم چي برات ميخواد اما شما هم يه كارهايي رو انجام بده تا هم فكرت از ازدواج دور بشه و هم موقعيتت رو بالاتر ببري تا ازدواج موفقتري داشته باشي. ( بيكاري افكار منفي رو با خودش واست مياره پس بيكار نباش و حتما به ادامه تحصيل و كار فكر كن.)

منم 26 سالمه ولي يكي مثل شما ازدواج واسش خيلي مهمه، يكي هم مثل من كه رسما به مامان و بابام ميگم من حالا حالاها هستم خدمتتون!!!!!!!!! ( اينو گفتم كه بدوني من هم دقيقا زماني كه تازه فارغ التحصيل شده بودم، فكر مي كردم كه ديگه بعد از درس نوبت ازدواجه اما الان ميگم نه، ازدواج امريه كه خدا واسمون پيش مياره، حالا اكه ازدواج كرديم چه بهتر ولي اگه نكرديم بازم بهتر چون ميشه به جنبه هاي ديگه زندگي پرداخت ، همه چيز كه تو ازدواج خلاصه نميشه.)