بی نهایت نمی خواد بره.داشت دیگا رو می شست دلم براش سوخت بهش آشمو دادم.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
بی نهایت نمی خواد بره.داشت دیگا رو می شست دلم براش سوخت بهش آشمو دادم.
فرهنگ 27 (سه شنبه 23 اسفند 90)
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
نوشته اصلی توسط بهار66
آره عاليه بهار جون
آقاي مدير حداقل يكي دو روز رو بذاريد برا بازديد از ناكجا آباد .يه نيم ساعتي بيايم مهموني
گلنوش67 (دوشنبه 22 اسفند 90)
تشکرشده 6,121 در 1,114 پست
فرهنگ !
همه اشت رو دادی به بی نهایت !
منم داشتم با اون همکاری می کردم دیگه می شستم من بیشتر شستم بی نهایت فقط آب می کشید دیگارو
بچه ها نمی دونید چه روزی بود امروز
من ریسم نیومده بود
از صبح تا الان تو همدردی بودم البته بینش به کارهام هم سر می زدم
نیاز داشتم امروز استراحت کنم وگرنه من فرصت طلب نیستم ....
سبکتکین جان مثل اینکه 12 روز می ره مسافرت بی نهایت زود بر می گرده
نازنین آریایی (سه شنبه 23 اسفند 90)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
نمردیم این فرهنگ دلش به رحم اومد و یه تعارف کرد. دستت درد نکنه برادر.
اما سبکتکین جون معلومه که دلم نمی یاد بچه ها را مخصوصا سبکتکین گله را تنها بذارم برم.
با اجازتون می رم یه مرخصی 12 روزه شارز بشم بر می گردم.
برا هر کس که برام پیام خصوصی بذاره سوغاتی هم می یارم
صندوقم را رفتم خالی خالی کردم که جای پیام ها تون بشه
بی نهایت (سه شنبه 23 اسفند 90)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
نازنین من یه دیگ از آش برداشتم هر چقدر خواستی به خودم بگو.
فرهنگ 27 (سه شنبه 23 اسفند 90)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
آقای مدیر تشریف فرما شدند.
به افتخار آقای مدیر
خسته نباشید ..
آقای مدیر ما داریم میریم تعطیلات نمی خواید عیدیمون را بدید؟؟؟؟؟
بی نهایت (سه شنبه 23 اسفند 90)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
الاهی الاهی الاهی الاهی الاهی
آخه شماها چرا اینقدر کودک و کوچولو و ناز هستید ؟!
عاشق همتونم . خیلی همتون بامزه و کوچولو هستید .
وقتی غر می زنید هم خوشگلیدا ااااااااااااااااما وقتی می خندین و شوخی می کنید که دیگه حرف ندارین .
دل منو همتون با هم بردید به شهر خیلی دور . یه جای خیلی خوش اب و هوا .
عاااااااااااااااااااشقتون م .
عااااااااااااااااشق همه ی کوچولو های عزیز با همه شوق و شعف های صاف و ساده .
زنده باشید .تا سبزی پلو ماهی روز عید سهمیه ی من برای بازی و خنده و شوخی به باد رفته .
نمیشه یارانه ی دم عید رو بیشتر کنی . آخه عیده بچه ها خوب نیست با روحیه ملول جفت پا برن تو سال 91 . مثلا روزی ده - پانزده تا پست چاق سلامتی و ........نمیشه !!!! نچ !! اصلاااااااااااااااا؟! ابدا؟!!!!!!!!!!!!! ای بابا !!!!! چقدر سخت می گیری داش مدیر ............کوتاه بیا دیگه . سهمیه ها رو ببر بالا وگرنه شورش می کنیمااااااااااااا![]()
ani (دوشنبه 22 اسفند 90)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
من رفتم کسی نیست پشت سرم آب بپاشه ...
نکنه نمی خواید دیگه بر گردم.
بابا یکی بیاد از زیر قرآن ردم کنه.
عید به همه خوش بگذره.
التماس دعا.
خداحافظ
بی نهایت (دوشنبه 22 اسفند 90)
تشکرشده 1,958 در 415 پست
واي كجا رفتي بي نهايت واستا يه دقيقه من برم پيام بزارم تو صندوقت ....
جان من صبر كن ....
حالا چي مي خواي بياري سوغاتي ؟
ايشالله هر جا هستي بهت خوش بگذره دوست گلم
فرهنگ شلنگو من نگه داشتم اين دوتا ديگا رو شستن . اگه آب نبود اصلا زحمات نازنين و بي نهايت به هدر مي رفت . پس بي زحمت 2 تا كاسه آش هم براي من بزار كنار :P
آني جون ما هم عاشقتيم ....
saboktakin (شنبه 27 اسفند 90)
تشکرشده 3,297 در 818 پست
بی نهایت جان خوش بگذره.![]()
رایحه عشق (شنبه 27 اسفند 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)