RE: نامزدم و دعواهای گاه و بیگاه ما! نگرانم!
بازم سلام شاپرک جان
اصلا خودت رو با خواهرش مقایسه نکن.
چون ارزش و مقام تو با خواهرش کاملا فرق داره.
اون الان روی شما بنا به اقتضای مردانگیش حس تملک داره نه روی خواهرش.
خداییش یه سوال ازت میپرسم .
اگر به خواهرش میگفت تو باید چادری باشی و غیرت مردانه اش رو صرف اون میکرد و اصلا درباره پوشش شما چیزی نمیگفت ..حسودیت نمیشد؟!
عزیزم قدر غیرت مردانه رو بدون.اگر یک روزی نباشه یا کم بشه مطمئن باش خیلی کمبودش رو احساس میکنی.
چقدر هستن زنانی که خودشون رو به آب و آتیش میزنن تا غیرت مردشون رو تحریک کنن...
ببین شاپرک عزیز
با توجه به سوالتی که بهار جان ازت پرسید و جواب هایی که دادی خودتم در ایجاد تنش و ایجاد شبهه در رابطه با اعتماد نامزدت نه تنها کم تقصیر نبودی بلکه خیلی هم مقصر بودی
شوهر من هم ازم میخواد هرکی تو خیابون بهم تیکه میندازه یا نگاه چپ میکنه بهش بگم.
من یکبار اوایل ازدواجم گفتم بهش.
باورت میشه چه قیامتی شد....؟از دست من ناراحت نبوداااا
از دست اون کسی که بهم تیکه انداخته بود ناراحت بود .
اما چند روز هم با من صحبت نکرد.غذا نخورد و ....
بعد از این ماجرا فهمیدم اصلا همسرم نمیتونه اینجور مسائل رو مدیریت کنه.الان هم هرکسی بهم تیکه میندازه بهش نمیگم . با اینکار باعث شدم خیالش راحت بشه. و فکر میکنه کسی به من کاری نداره
در رابطه با سوال دوم بهار جان هم که بازم جوابت مثبت بوده...
دوست عزیزم شاپرک جان
سعی کن تنشها و مخالفت ها رو با همسرت به حداقل برسونی
مردها خیلی خیلی دوست دان از سمت همسرشون حمایت بشن.
مخالفت شما نه تنها چیزی رو درست نمیکنه بلکه سبب ایجاد مقاومت در همسرت میشه
همسرت بهت بی اعتماده.که این هم چیزی نیست که مثلا 10 روزه درست بشه
این یک پروسه طولانیه و ممکنه تا 4 سال هم طول بکشه
شما فقط حس مردانگیش رو تحریک نکن.
دیگه از مزاحمت های خیابانی بهش نگو
عزیزم باید غرورت رو کنار بگذاری.چه چیزی شیرین تر از محبت به همسرت؟
آفرین که خودت اعتراف میکنی به انکه بعضی جاها هواشو نداشتی
حالا هم دیر نشده
از همین الان تصمیم قطعی بگیر
شاپرک جان منظورت از اینکه کودک درونش ناارومه چیه؟
چیکار میکنه مثلا؟
گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)