بد نبینی بهار چی شده؟
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
بد نبینی بهار چی شده؟
فرهنگ 27 (جمعه 19 اسفند 90)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام اعضای تالار خانم انی فردا ظهر برای همه اعضای تالار مدیران خوب تالار اش رشته درست می کند
فردا ظهر اش رشته مهمان خانم انی هستیم
خانم انی امشب سبزی اش تمیز بشوید تا برای فردا ظهر اماده باشد
امشب رشته اش نخود بخرید
فردا ظهر چه اش رشته بشود![]()
محمدابراهیمی (دوشنبه 22 اسفند 90)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
بچه ها بجنبید ، تالار را آب و جارو کنید .
مدیر بالاخره بعد از یک هفته قدم رنجه کردند و به تالار سرکی کشیدند.
خانم صورتی اون پست های مشکل دار رو چرا حذف نکردی؟!!!
آقای صورتی یه نظمی بده به تالار ؟!!!
این گرد و خاک ها چیه به کارگاه ها ؟!!!!
پیشکسوت ها چرا اینقدر تنبل شدید؟!!!!
آقای مدیر قول می دیم از این به بعد توی سال جدید بچه های خوبی باشیم و در مسیر اهداف تالار قدم برداریم.
در گوشی با بچه ها:
مدیر حالا اومد سر زد مییییییییییییییییره اونوقت تا کی ما باز آزادیم هر کار دلمون خواست بکنیم؟
بی نهایت (شنبه 20 اسفند 90)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
ممنونم فرهنگ.یه مشکلی تو خونمون پیش اومده خیــــــــلی بد...
اعصاب همه مون رو بهم ریخته.داریم تلاش میکنیم حلش کنیم اما دعای شما هم کمکمون میکنه.
این اشی که انی میخواد بپزه رو میشه همش زد؟
بهار.زندگی (دوشنبه 22 اسفند 90)
تشکرشده 1,958 در 415 پست
بچه ها آقاي تسوكه هم جديدا پيداش شده دوباره و افتخار داده و واسمون پست مي ذاره .
دلم براي برادراي گلم آقاي كامران 2007 و m25teh خيلي تنگ شده . چقدر پستهاي بجا و خوبي مي ذاشتن برام . اميدوارم هر جا هستن خوب و خوش و موفق باشن .
شميم بهاري اوضاعت روبراهه ؟ خبري ازت نيست ! مشكلت حل شد ؟
دلم براي شاپرك جون هم تنگ شده و دوست دارم دوباره بياد و بگه چطور با مشكلش كنار اومد ؟
يك زن اميدوار هم يه مدتيه كم پيداست . غيبتش طولاني شده .
saboktakin (شنبه 20 اسفند 90)
تشکرشده 4,928 در 1,071 پست
پردیس عزیز
مبارک، مبارک، مبارک
تولدهانا
ی گلت مبارک
خیلی دلم برات تنگ شده بود. تازه همین امروز پستت رو دیدم. ببخشید دیر شد.
هستی (یکشنبه 21 اسفند 90)
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
سلام سلام
اسم یکی رو دیدم که لازم دیدم بهش خوش آمد بگم
دوست قدیمی، yasa ی عزیز.
یاسا جان، رسیدن به خیر.
شارژ کن بیا حال و احوال، بگو ببینیم کنکور چطور بود؟
خوش میگذره؟
دختر مهربون (دوشنبه 22 اسفند 90)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
بالهای صداقت عزیز
سلام.صندوقت پیام خصوصیت پر بود نمیتونستم بهت پیام بدم.برای همین اینجا نوشتم امیدوارم بخونی.
امروز درباره اون مورد که ازم پرسیده بودی سرچ کردم و دیدم بله اون که ازم پرسیدی همونیه که میخونم.اما من اسمشو نمیدونستم برای همین گفتم نه.
موفق باشی
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
چشمک جان دیدم بعد از یه غیبت برگشتی ، خوش گذشت؟
رسیدن به خیر.
حالا دیگه وقت رفتن منه هیچ کس واسم آش نگه نداشت من هم می رم یه غیبت 12 روزه .
دلم برای همه بچه های تالار تنگ می شه. گرچه هیچ کس حالی از من نمی پرسه.
واسه همتون سال تحویل دعا می کنم.
بالهای صداقت - بهار 66- بهار شادی-نازنین - محمد ابراهیمی- چشمک- baby-sci -انی-فرشته مهربان-جرجیس-خارپشت-فرهنگ-مهاجر بینشان-مدیر همدردی- سبزه-از یاد رفته- شب بارونی- حامد 65- کیوان -داملا- ویدا- رایحه عشق - msminos- تسوکه- دانوب- ایوب-ماهی91- لیلا موفق - اقلیما -آفتاب همدرد - صحرا100- بلو اسکای - سابینا-پاییزان 2- سبکتکین-گلنوش 67-شوکا-سارا بانو - دختر مهربون -آویژه- پریماه -دلجو دلتنگ- pk1365-mohsen وکل خانواده همدردی (اگه اسمی از قلم افتاد ازش معذرت می خوام اما واسه اونا هم دعا می کنم)
بی نهایت (سه شنبه 23 اسفند 90)
تشکرشده 3,762 در 695 پست
بینهایت جون الان دیگه وقت رفتن نیست غیبت هم موجه نمیشه
پس برگرد که خیلی کارداریم بابا شب عید می خواهیم سبزی پلو ماهی آنی رو هم بخوریم
باشه قهر نکن من یه کاسه اشم رو می دم به تو عزیزم
ولی یه قاشق میارم که با م بخوریمخداییش نمیشه گذشت
خبر خبر خبر
دیشبی این کی بود هی راه می رفت توی تالار همش یارش رو صدا می کرد
این شماره ها چی بود همش ارسال می کرد
این گزارشا چی بود تند تند میرفت که حذفش کنید
بچه ها دیدید چه اوضاعی بود خنده رو لبای همه بود
هدی جونم چرا همش پیام می داد :
1.اینکه هدا جون عاشق دیدار بود
2.همه اعضای همدردی یار هدا جون بودند
3.وای از این همدردی که معشوق شده واسه هدی جون
4.چپ می رفت راست می رفت صدا می زد
5.یار می خواست
چشمک (دوشنبه 22 اسفند 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)